Putside Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Jo det är så att när man på datorn ska logga in på sin profil på datorn så står det i början "Du har nu X lästa medelanden". Hur avaktiverar man den funktionen ? Så att det aldrig mer står sa vill säga ? Å säg inte att jag skall läsa eller ta bort medelandena får det går inte :S Snälla Hjälp mig Citera
Lander Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Undrar samma sak. Det han menar är att när man sätter på datorn så ska man logga in på någons namn där står det "Du har X antal olästa epostmeddelanden"(om man inte läst alla redan). För mig står det "Du har 24 olästa epostmeddelanden" Citera
Putside Skrivet 31 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Undrar samma sak. Det han menar är att när man sätter på datorn så ska man logga in på någons namn där står det "Du har X antal olästa epostmeddelanden"(om man inte läst alla redan). För mig står det "Du har 24 olästa epostmeddelanden" Precis !Hittar inte nått i kontrollpanelen som avaktiverar Men jag är dålig på å leta :S Citera
Gäst Muuu Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 (redigerat) du kanske borde maila och fråga dom som gjort datan eller hotmail *hehe* :D Redigerat 31 Mars 2006 av mu1991 Citera
Gäst Elite Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Skrivet 31 Mars 2006 Har samma problem, skulle gärna vilja ha ett svar också. >.< Citera
Gäst Miglot af eraon Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Vem vill inte ha det. :) Citera
razzweeman Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 för mig står det 561 olästa medelanden Citera
Desu Skrivet 9 April 2006 Rapport Skrivet 9 April 2006 p.g.a när ni instalerade msn för första gången på datorn . valde ni nog att msn skulle anpassas til eran account. och då blir det så där. Men om nån är så irreterad på dom där så det kliar. radera alla medelanden då ! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.