💬
Logga in
Fuska.se

Återställningen Av Irak?

341 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han kommer väl troligvis att få dödsstraff. Rättegången håller väl fortfarande på eller?

Ja, rättegången hålls fortfarande.

Fast den skjuts upp hela tiden, eftersom Saddam gör hela tiden tumult och börjar bråka med åklagaren.

Fast vi får se, han ska anklagas för fler saker.

Saddam lär nog genomgå ett liknande öde som en viss slobodan milosovic.

Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Han kommer väl troligvis att få dödsstraff. Rättegången håller väl fortfarande på eller?

Om han inte kan samsas med åklagaren, det bevisar ju redan mycket. Och dum nog som han är så talar han fortfarande en massa bra saker (99,4% är skitsnack) om sig själv, och att han har gjort bra i allt han gjort. Men är man dum så är man. :wacko:

Saddam Hussein borde ha skickats till krigsförbrytartribunalen i Haag och låta den avgöra Saddam Husseins framtid. Jag är själv emot dödsstraff oavsett hur avskyvärt/avskyvärda brottet/brotten varit så livstids fängelse är vad han förtjänar.

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Saddam Hussein borde ha skickats till krigsförbrytartribunalen i Haag och låta den avgöra Saddam Husseins framtid. Jag är själv emot dödsstraff oavsett hur avskyvärt/avskyvärda brottet/brotten varit så livstids fängelse är vad han förtjänar.

Det lär nog bli dödsstraff vilket som.

För att han döms i Irak. Inom den Europeiska Unionen tolereras inte dödsstraff och Haag vore mycket mer pålitlig än Irak.

9 Apr 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Hoppas det blir smärtsamt vilket som, hatar han. Han har gjort en massa och nekar allt.ortfarande är "president".

Nivå 11 · Veteranfuskare

Han borde få sitta i elektriska stolen tills han börjar att brinna om det går.

Senast ändrad:

10 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling

Nej släpp ut han i öknen tills han blir galen o dör.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Han ska sitta i skamvrån tills han förstår vad han har gjort

11 Apr 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Han ska sitta i skamvrån tills han förstår vad han har gjort

Den var bra fast jag tror inte att han blir mycket klokare genom det.

16 Apr 2006
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator
↗ till inlägget

Du hör ju hur sjukt det låter. Fängelse för sjuka brott?

Självklart ska dödstraff finnas. Tortyr för den delen också.

17 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Han borde få sitta i elektriska stolen tills han börjar att brinna om det går.

Ha ha. mmm det borde han få göra. nej man borde skära av han snoppen och trycka upp en granat i r.öven på han. men han blir då inte mycket mer smart av det. han får nog bara ont i arslet :bah:

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

jag är bara för dödsstraff för att det är snor dyrt att ha en man inspärrad på livstid, och dessutom så är det nästan värre att sitta livstid i fängelse än att få dödsstraff.

22 Apr 2006

Nej guggo, för fängelserna blir "bättre för fångarna" med tiden. De ska isåfall sitta i en smutsig liten trång cell med ingen toalett, inget vatten inga fönster, bara en liten hård säng. Där ska de sitta i resten av sitt liv, tills de dör där. De ska få mat en gång om dagen, riktigt skit mat, men så att de överlever. De ska få dusha en gång i veckan. De ska aldrig få ha någon underhållning, aldrig träffa andra. Bara ha tråkigt året runt. De får inga personliga ägodelar, inga pengar och ingen kontakt med omvärlden. De ska få piskstraff eller tortyr om de inte sköter sig, skriker eller så. Dessutom ska cellen vara kall och mörk.

Så ska de sitta tills de dör naturligt eller tar sitt liv. Deras liv ska med andra ord vara så hemskt att de föredrar att dö.

Det är ett sannt fängelse. Då låter väl dödsstraff bättre?

28 Apr 2006

Saddam ska få lida så mycket som han gjorde för sitt folk när han var president.

Har man raderat ett människoliv så är man inte värd längre och leva i världen.

Senast ändrad:

30 Apr 2006

Öga för öga gör hela världen blind. (Min signatur passar utmärkt här.)

1 May 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag vet inte vad som menas med det men det låter bra

Nej, det har säkert något med att alla är lika värda att göra. Och det är inte rätt...

Har man dödat ska man självklart dö själv.

3 May 2006

Om man dödar en mördare så skall mördaren av mördaren mördas och mördaren av mördarens mördare mördas o.s.v. (det gör att till sist finns ingen kvar på jorden (citatet behöver inte alltid tillämpas vid just mord)). Annars är det ingen idé med att ha lagar som tillåter dödsstraff för då sjunker man ju lika lågt som mördaren själv.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in