lol ingen av fusken funkar...
Luigi I Sm64 Jag Vet Hur Man Kan Vara Honom
Det funkade för mig.
rom mod... asså vi borde göra ett hacking forum på fuska.se där vi kan prata om rom mods och sånt
↗ till inläggetdu ljugerDet funkade för mig.
håller med data-typen, he lies
Nej, jag ljuger inte, det är sant, bara att det är så himla svårt.
nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64
no way you can get luigi not in a million years (om du inte andvänder rom mods)
↗ till inläggetnu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64
Man KAN VARA LUIGI I SM64. Det finns andra vägar för Luigi i SM64. En av dom är enklare, men inte så lätt. så ör man (jag lovar, det funkar och det är lite enklare.)
Gör så här:
1. Klara av Bowser (den sista Bowser)
2. Titta på eftertexterna.
3. Klara av Bowser 2, sedan 3, sedan 1 i den ordningen.
4. Stäng av spelet.
5. Koppla in din Super Nintendo till TVn.
6. Starta Super Mario World (eller Super Mario Allstar med Super Mario World inbyggt)
7. Starta ett tvåspelar läge på vilken fil som helst.
8. Gör så att Mario dör.
9. Du är Luigi i Super Mario World.
10. Starta Super Mario 64.
11. Nu är du Luigi (om du dör en enda gång så måsta du göra om allt.)
men DU LJUGER!! varför skulle man bli luigi för det?!?!?
lol källa my ass, det står bara att man kan bli luigi om man gör så. finns inget som tyder på att det är sant
↗ till inläggetLäs hela sidan först... Det står klart och tydligt att det är fejk. Förresten, varför i h*lvete skulle man spela som luigi på det sättet? Hur kan mario64-spelet känna av att både en super nintendo och en n64 är inkopplad i tvn!?!??nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64
Och HUR kan du lova att det funkar då du inte har gjort det själv.
Det funkade för mig i alla fall.
Man kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-
Fast de allra första x antal spelen kunde man få honom på ett väldigt svårt sätt för någon hade mixtrat med koden.
↗ till inläggetMan kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-
Fast de allra första x antal spelen kunde man få honom på ett väldigt svårt sätt för någon hade mixtrat med koden.
Rättelse: man kan inte få luigi i någon av verisionerna
↗ till inläggetMan kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-
Det kan man visst, det funkade för mig.
↗ till inläggetLuigi finns faktiskt i den JAPANSKA versionen. Sen så fanns koden kvar i de europeiska spelen ett tag iaf, men det var enklare att bara ta bort koden som låter en låsa upp honom än att ta bort honom.Man kan inte vara Luigi egentligen i den europeiska versionen av spelet. Nintendo tog bort koden som leder till att man får honom. -.-
SLUTA LURA FOLK DU LURAR TILL SIST DIG SJÄLV. DU sKA HÅLLA K***** Luigi FINNS INTE I SUPER MARIO 64 :angry: :angry: :angry:
Jag lurar INTE folk, det funkade faktiskt för mig. Nu kanske inte gör det helt korrekt. *Pekar Finger åt Cybeer-Fox och JohanFoppa*. DET FUNKAR FÖR MIG, SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT FATTA DET ELLER?!
Nu j*vlar anmäler jag forumet som spam för det är lika sant som att triforce finns i oot. en nollfaktor
↗ till inläggetNu j*vlaR anmäler jag forumet som spam för det är lika sant som att triforce finns i oot. en nollfaktor
Tack så jätte mycket att du tar 100 % ansvar. Vi ber er nu kontrollera numret och kolla att fusket inte är fake, vilket det inte är för att Cyber-fox inte förstår det än och han vägrar göra det.
Om inte cyber-fox fattar att fusket funkar måste vi nog kalla på både doktor och psykolog.
↗ till inläggetAlltså, man kan INTE få Luigi på SM64, såvida man inte har ett ex av de allra tidigaste spelen, typ de som släpptes till releasen av N64 för att någon hade trixat med koden och låst upp Luigi. Dock så låter och beter han sig som Mario.nu härmar jag killen på den sidan: jag tjoj jag kan luja alla små bajn genom att säga att man kan få luigi i supej majio 64