Vizzkazz, sämre har man iaf inte hört denna dag.
Gjort Någon Kul Idag?
Håller med Salzalada, den sög ju.
↗ till inläggethaha..du tog mitt tips.. :DTog ett tomt mjölkpaket och fyllde med vatten. Som grädde på moset färgade jag det grönt med karamellofärg. Såg riktigt gott ut. ^^,
mer saker välkomna....skriv på.. :D
Har inte gjort nått, har inte haft tid :(
hmm inte gjort nåt än men mor lurade mig med att det stod 3 vildsvin framför stalldörren imorse så grannen fick köra väck dem med traktron. ps:jag hatar vildsvin!
jag ska tänka ut planer :evil: :ph34r:
↗ till inläggetJo, jag har redan slagit till. ;P
Jag väckte pappa & började skrika "Det brinner i köket!"
Han fick panik & började springa in mot köket, där han sedan stod och kollade ifall det brunnit. Sedan kom det;
- April april!
Haha den va bra.
Min flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid.
Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P
EDIT: Sämsta censureringen någonsin!
Har inte gjort något april-skämt idag nån som har nått snabbt och bra förslag?
↗ till inläggetsnyggt,, ;DMin flicka var lite stygg & fick mig lite galen genom beskedet att hon var gravid.
Tack & lov var det bara ett april-skämt, annars hade man fått en rabiessmittad polishund på sig av en överbeskyddande svärfar. =P
EDIT: Sämsta censureringen någonsin!
Nja, jag roade mig lite med att sätta en ultraviolett lampa i kökslampan. Otroligt att det tog pappa flera minuter att upptäcka det.
Nej O_O Fick nackspärr när jag vaknade så allt jag har gjort är suttit stilla med en stöd kudde runt nacken idag =/ jag som hade så mycket i tanken ...
nope , ingenting
Brukar inte luras, men tur att det inte var skola idag för då hade man garanterat blivit lurad
Minns föra 1 april så lurade vi våra lärare att vi skulle ha extra slöjd, och då gömde vi oss där ute i en kvart :P sen var det en som behövde gå på toa och förstörde allt ;)
↗ till inläggetNågon som har gjort någon kul nu på morgonen? själv har jag inte gjort nåt än så länge :D men det kommer kanske.."byt ut mjölken mot vatten" är ju kul :D
Nepp, jag gjorde inga rackartyg.
gjorde aldrig nått april skämt :(
Har gjort många.
1. Sa till pappa att våran dator hade blivit askonstig och att den inte funkade. Han gick på den.
2. Kanske inte så jätteroligt men jag sa till pappa att jag hittat tussilago på skolan. Han gick på det. Här där vi bor hade precis snön smält. Och nu har det börjat snöa igen!
1. Jag satte tejp för vattenkranen och när Farsan kom och satte på den så SPLASH! :D
2. Ställde en hink med vatten på mina föräldrars sovrumsdörr och ställde dörren på vid gavel och när mamma öppna dörren så fick hon hela hinken med vatten över sig :D