OE ja. Gjorde det ett par gånger innan.. Som jag fick ändra, så dem gav oss ändå lite letrådar. april-skämt=att skaffa fuska vip.. Ser någon mönstret ? ;) ^^
jerkamel tror inte det, men han hade ett 2004.
OE ja. Gjorde det ett par gånger innan.. Som jag fick ändra, så dem gav oss ändå lite letrådar. april-skämt=att skaffa fuska vip.. Ser någon mönstret ? ;) ^^
jerkamel tror inte det, men han hade ett 2004.
Jo jag ser mönstret =) Jag måste bara säga att den här tråden är aktiv haha :P
Hör upp ALLA! , kolla i fuskamynt stället här på forum på tråden Wox Gruppforum...
Men just nu kan vi bara gissa vad som själva skämtet är. I morgon däremot så får vi reda på lite ;)
Jag har ju inte skrivit 100 inlägg! O vad är FuskaVIP?
Jag väntar fortfarande på svar:
Får dem som är aktiva VIP under längre tid än dem som är mindre aktiva..?
Nico: Hahah :P
Tack för den då :(
Chatten om man ska chatta... ;)
Men är det så svårt att scara på en fråga ? :huh:
Har dem medlemmar som är aktiva fårr FuskaVIP under en längre tid än dem som är mindre aktiva ?
nej!
DET VAR ETT LOTTERI :)
Det var liksom ett lotteri och det lottades ut hur länge man fick ha FuskaVIP, tror jag.
kan inte admin ta bort grejen som ändrar medelandet till skaffa fuska vip om man skriver A prillskämt ihop ?
Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B)
↗ till inläggetdu vill inte va moderator och inte ha vip...Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B)
↗ till inläggetPrecis, revolt!Jag vill inte ha mitt fuskavip, jag ska vara alternativ. B)
NesseN är för sexig för båda <3
visst är han, nästan lika sexig som ragnarök men inte riktigt
Vore bra om det vart en rensning, men eftersom det är 1a april så kan man undra.
Xade läs dem senaste 3-4 sidorna så får du reda på vad som har hänt ;)
Me admins "förutsägelse" stämde på sätt och vis?
Alla med Fuska VIP har inte påverkats. Och alla har Fuska VIP, så ingen påverkades.
Admin nädsta gång du kommer med ett prodjekt-x låt det vara en ränsning. Helst oförberred så folk inte börjar spamma.