💬
Logga in
Fuska.se

Bfme 2 Och Bf2

8 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet :blink: och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ :blink: Snälla kan ingen hjälpa mig :(

fel forum

Nivå 11 · Veteranfuskare

Syftar han på Battlefield 2?

tror han syftar på både Battle for middle earth 2 och battlefield 2

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #5

Är det fel forum? OPS. Jag trodde man skulle skriva det här.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet  :blink:  och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ  :blink:  Snälla kan ingen hjälpa mig  :(

Står det skapar konto efter du har skapat kontot..?? Om det gör det tryck Ctrl Alt Delete och avsluta programmet så borde det funka så fick jag göra iaf. Efter det ska namnet så där. Så var det för mej.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Det är jätte konstigt. På bfme 2 så när vi ska spela på internet så står det att vi har för dålig anslutning typ. Den är en knapp i sidan av namnet så är den helt röd. Vi kan inte spela på internet  :blink:  och på bf2 när man ska skapa ett konto så står det skapa konto en lång då menar jag exakt hela tiden skapar konto. Hackar typ  :blink:  Snälla kan ingen hjälpa mig  :(

Det står skapa konto och sen så händer inget.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Trycker du på skapa konto och sen händer inget du skrev lite otydligt är det så Lr..??

Senast ändrad:

4 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Jag det står skapa konto och sen händer ingenting.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in