Lol alla warriors gör samma fel i duels spammar charge tills duelen börjar med andra ord är inte vi hunters i combat så vi lägger freezing trap går bak HM och sen aimed shoot och multi shoot (Macro). Efter det Counsive shoot och scorpid sting så at warriorn inte tar lika mycke damage. Sen tar man feghin deth och en ny freezing trap och upprepar allt igen :lol:
Lvl
Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
Skulle jag med, en hunter fick tillomed få många sekunder på sig att visa vad en hunter kan göra på en warrior. Hade jag inte låtit henne testa hade jag ägt henne.
man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :PJag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
Kanske för att warriorn har dåligt taktik. Dessutom så brukar ni hunters göra trap innan duelen börjar. Vi måste vänta till när duelen startas.
mm det e ju samma sak för roguer dom får ju göra stelth innan duelen börjar ;)
Men Warriors behöver bara använda thunder clap så får rougen på sig det och syns igen. Sen är det bara och använda hamstring, sedan rend så blir det inte så lätt längre.
men lol det e ju bara att inte trampa i trapen då :P men det e ju som jag säger Hunters äger XD
Det är klart att just den klassen man är tycker man äger -.-
japp fasst alla klagar på att man läger traps mitt råd attackera ingen hunter då :P
Jaha, tycker du att man ska stå still och få en jobbig beast som slår på en och låta huntern skjuta skott. Warrior's daskar till hunter skjärtar i lv 60.
man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :PJag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
Vem f*n chargar i en trap som man har sett innan duelen börjat?
(Timmy @ 27/04-2006 14:47:12)man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :PJag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r:
(Knas-bollen @ 27/04-2006 15:54:40)(Timmy @ 27/04-2006 14:47:12)man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :PJag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r:
Man går runt trappen?
Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen :huh:
inte en enda warrior jag har duelerat med har undgått min traps...
traps? psch jag lirar rogue och har aldrig haft problem med traps :P förresten nu när nya patchen har kommit funkar ju traps som vanliga "stealth" saker, d.v.s vem som helst kan se dem när man kommer nära.
lol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah:Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen
Dessutom kan warriors också skjuta med gevär.
Aja, lv 29.
Det finns något som heter intercept som en warrior också har -.-lol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah:Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen
d.v.s att dom kan charga när som helst om dom har tillräckligt avstånd och rage. Men du kanske är så j*vla feg att du står på din trap och skjuter tills dom attackerar dig?