↗ till inläggetMen ska man vara MT så måste man nästan vara Undead. Will of the Foraken vettu. :lol:Orka vara Undead warrior :S, dem ser så klena ut.
Lvl
Level 11 Rogue nu..,
↗ till inläggetÄr ju roligt när en liten Gnome spöar skiten ur en stor Tauren :)Orka vara gnome warrior dom ser 50 gånger så klena ut du ska inte säga nått -.-
undead ser faktiskt ganska bra ut i full valor, och will of the forsaken och canbalize är underbara racial abilities!
↗ till inläggetundead ser faktiskt ganska bra ut i full valor, och will of the forsaken och canbalize är underbara racial abilities!
Håller med till 100 %
Btw, vad har du för spec?
jag har 31 arms och 20 fury, mortal strike är unedrbar =)
30 nu! :)
↗ till inläggetFör att inte tala om Battlegear of Might, eller Tier 1 som ni kanske hellre vill att man ska kalla det.undead ser faktiskt ganska bra ut i full valor, och will of the forsaken och canbalize är underbara racial abilities!
undead warriors är inte så vanligt heller så man sticker ut lite grann =)
jag är lvl 29 nu mot chimering flats :P
Stormreaver, lvl 4 mage..Oslagbar ftw jag crittar f*n hela din mamma lovar faan leeen..
Lvl 40 druid också, btw B)
Uppdaterad, lvl 58 nu... har en 45 druid också
lvl 46 nu har en rogue med min brorsa som e lvl 56 60 om 3 dagar typ ;)
Dwarf/Priest - Lvl 14 igår! :D
lv 35. 5 level kvar tills jag får min första mount :)
Någon som har tips för och levla till från lv 35-37.
jag har inte wow men hos kompisar har jag: 1 lvl 15 dwarf hunter, 1 lvl 9 human rouge, 1 lvl 9 night elf rouge, en lvl 1 dwarf warrior, 1 lvl 1 dwarf hunter, en lvl 6 orc hunter
:lol:
Min priest har nu fått lvl 32 och var är bäst att levla?va så länge sen ja va i den leveln så ja kommer inte ihåg :P
Orka skriva lv 1 gubbar -.-
sis e i 32 nu sen ett tag tillbax... orkar int köra så mkt... har feber
lvl 31! :)