Burken Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Det är klart att just den klassen man är tycker man äger -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 japp fasst alla klagar på att man läger traps mitt råd attackera ingen hunter då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Jaha, tycker du att man ska stå still och få en jobbig beast som slår på en och låta huntern skjuta skott. Warrior's daskar till hunter skjärtar i lv 60. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjatman lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P <{POST_SNAPBACK}> Vem f*n chargar i en trap som man har sett innan duelen börjat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (Timmy @ 27/04-2006 14:47:12) Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjatman lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P <{POST_SNAPBACK}> Vem f*n chargar i en trap som man har sett innan duelen börjat? <{POST_SNAPBACK}> Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (Knas-bollen @ 27/04-2006 15:54:40) (Timmy @ 27/04-2006 14:47:12) Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjatman lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P <{POST_SNAPBACK}> Vem f*n chargar i en trap som man har sett innan duelen börjat? <{POST_SNAPBACK}> Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r: <{POST_SNAPBACK}> Man går runt trappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 (redigerat) Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen :huh: Redigerat 27 April 2006 av Burken bj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 27 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 inte en enda warrior jag har duelerat med har undgått min traps... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 traps? psch jag lirar rogue och har aldrig haft problem med traps :P förresten nu när nya patchen har kommit funkar ju traps som vanliga "stealth" saker, d.v.s vem som helst kan se dem när man kommer nära. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappenlol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Dessutom kan warriors också skjuta med gevär. Aja, lv 29. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappenlol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah: <{POST_SNAPBACK}> Det finns något som heter intercept som en warrior också har -.-d.v.s att dom kan charga när som helst om dom har tillräckligt avstånd och rage. Men du kanske är så j*vla feg att du står på din trap och skjuter tills dom attackerar dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg