Hoppa till innehåll

Lvl

Snookis

Rekommendera inlägg

• Svar 363
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst DonKeN

Jaha, tycker du att man ska stå still och få en jobbig beast som slår på en och låta huntern skjuta skott. Warrior's daskar till hunter skjärtar i lv 60.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P

Vem f*n chargar i en trap som man har sett innan duelen börjat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Timmy @ 27/04-2006 14:47:12)
Jag skulle vilja sen en hunter som hinner lägga en trap innan en warrior chargar när duelen har börjat
man lägger ju trap före dom chargar :P lol ägde ut en warrior på lvl 46 idag jag e bara lvl 44 skit lätt nästan lättare än en rogue förfan :P

Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Knas-bollen @ 27/04-2006 15:54:40)
(Timmy @ 27/04-2006 14:47:12)

Va ska dem göra då när duelen har börjat och Huntern kan börja skjuta?dem måste komma nära Huntern för att skada och då går dem i trappen! :ph34r:

Man går runt trappen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen :huh:

Redigerat av Burken bj
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen
lol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huntern lägger ju bara en trap framför han. Då är det bara att gå lite åt höger eller väster på nedräkning innan duellen börjar, på så sätt borde man inte hammna i trappen
lol nej jag ställer mig framför den sen så när jag vill att dom ska fasstna i den så backar jag :bah:

Det finns något som heter intercept som en warrior också har -.-

d.v.s att dom kan charga när som helst om dom har tillräckligt avstånd och rage. Men du kanske är så j*vla feg att du står på din trap och skjuter tills dom attackerar dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...