Hur gör man egentligen det där fusket med gold skulturas eller vad dom heter...jag går ner i hålet kastar bomerangen och snabbt tillbaka upp ingen jag får tillbaka den och sen går ner igen men då e alt som från början! :(
Zelda Ocarina Of Time
först ska du döda den...sen ska du kasta bumerangen på golden skulltula token...sen när den är på väg till dig så ska du göra en bakåtvolt...och har du gjort rätt står det att du tagit den när du är på väg uppåt till ytan
Vilket ställe är det
nånstans vid hydel castel
det ligger nära där man mötte Taloon som liten...
vid stallet där epona e ???
Nää vid Hyrule Castel sa han ju! <_<
jag behöver också hjälp på ett ställe
Var?? :huh:
vid kakiro village!:(
vad ska du göra då då
jag ska hitta bombbag som jag behöver för att spränga bort stenen i slottet där zelda är!
Vaa?Man ska väl ändå inte spränga nån sten där...det gjorde inte ja i alla fall? :huh:
var är ni vilka tempel har n klarat
jag menar ju vid slottet när man ska till prinsessaan zelda
Har inte klarat så jätte mycket Köptet för ehh...7 dar sen! :D
du ska inte spränga stenen du ska bara fortsätta upp och smyga förbi alla vakter! :blink:
men det står ju två vakter längre upp vid backen!de går ju inte att komma förbi där!!!!
du måste se till att inte komma för nära dom. det går att komma förbi, det är det man ska. stenen där kan man spränga senare, men det är inte föräns du har vart uppe i bergen och krånglat som du får bombbag.
asså då får man ju hitta osynlighetscamoflage för att komma förbi dom!