Nittionio Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Är psp nått att ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det är mkt dyrt men med tanke på att du kan surfa på nätet, spela spel, lyssna på musik, se film mm tycker jag det är värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Det är mkt dyrt men med tanke på att du kan surfa på nätet, spela spel, lyssna på musik, se film mm tycker jag det är värt pengarna Är det dyrt att gå ut på internet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 om du ahr bredband är det ju gratis, kan hända du måste ha bredband.. jag vet inte riktigt tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 4 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 om du ahr bredband är det ju gratis, kan hända du måste ha bredband.. jag vet inte riktigt tyvärr Okej tack för du sa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Men om du ska köpa en, köp en PSP på typ blocket eller tradera. Där finns det med firmware 1.50 och då kan du köra homebrew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Njaa , Jag tycker nog att du ska satsa på Xbox Kanske Xbox 360!?! Vem vet . För att Xbox Har lite roligare spel till Xboxen . Tex : Fable 2 Halo 1,2 . Ajaa , Lycka till med din Konsol som du kommer köpa! . =) Och hoppas du blir nöjd med din konsol! Redigerat 4 April 2006 av Legolas95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Men Xbox och psp är ju helt olika saker. Han/hon kanske vill ha en bärbar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 5 April 2006 Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 ja vem vett men psp e ju den bästa bärbara konsollennpå marknaden off topic finns fable 2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 5 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2006 Njaa , Jag tycker nog att du ska satsa på Xbox Kanske Xbox 360!?! Vem vet . För att Xbox Har lite roligare spel till Xboxen . Tex : Fable 2 Halo 1,2 . Ajaa , Lycka till med din Konsol som du kommer köpa! . =) Och hoppas du blir nöjd med din konsol! Jag sa inte att jag ska köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Nä, total skit! Varför? Sämsta spelen nånsin skådat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Det beror ju på vad man tycker! Vissa tycker om såna spel som det finns till PSP medans vissa vill ha "hoppa skutta spel" som det kryllar om till nintendo. Hur som helst behöver du ju inte skriva att du tkr det är så dåligt utan tycka det tyst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg