Guggo Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ja, tror jag.... vad vill du få fram ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 att säga att gud skapade det är samma sak som att säga "jag vet inte". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 aha.... ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tror det är första svaret 1... Håller ni på att tjata om detta ännu. Det är sånt här som skapar krig :( Jag är trött på religion och övernaturligt strunt. Jag håller mig till naturligt strunt :) Såntr strunt som verkligen kan hände och som verkligen finns och händer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 att säga att gud skapade det är samma sak som att säga "jag vet inte". MM. och att säga att en ferrari är blå är som att säga att du är en skyskrapa?Har du någon bokstavs nojja? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 säg att du har ett problem: varför är det mörkt på natten? ett svar är så klart: vet inte. sen finns det 2 svar: svar 1: jorden roterar så att ena halvan vänds bort från solen på natten. svar 2: gud bestämde det. ----------------------------------- jämför nu "vet inte" svaret med svar 1. är det inte motsattsen till varandra? jämför nu "vet inte" svaret med svar 2. betyder inte det igentligen samma sak? Jag förstår inte vad du menar. Raka motsatsen till att jorden roterar runt solen är väl att jorden inte roterar runt solen? Och inte "jag vet inte". Och sen var väl "jag vet inte" och svar nummer 2 inte samma sak heller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 att säga att jorden snurrar runt solen betyder att man vet svaret på frågan. att säga: "vet inte" betyder att man inte vet svaret på frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Vafaen nu är jag himla förvirrad. Gud skapade inte ord eller meningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 det är klart han inte gjorde i och med att han inte finns och har alldrig funnits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Läs artilkeln istälet som rowyn la upp! Och sen kan ni ju diskutetera det... ;) Ha det så trevligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Och jag sa nej till GUDAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Man får tycka som man vill...och jag tror att någon finns där uppe men kanske inte allt mirakel kommer från han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg