CinderellaSims Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Är det någon som vet hur man får magimynt? :huh: Jag hade den koden förut, men har slarvat :wacko: bort den, och kan inte hitta den på nätet igen!!! :o Undrade bara, för jag behöver fler, och man kunde få typ 30 magimynt i fusket! Skulle bli jätteglad om någon skickar sfusket till min email: [email protected] :wub:[/font] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Bättre om någon svarar här ;) Så får alla reda på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 DEn funkar inte men: makin bibi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Titta så snäll jag är: Det här är inte världens bästa fusk, men jag har ett tips till hur man kan få magimynt(Rättare sagt 35 magimynt) utan att behöva anstränga sig alls mycket: Efter du har köpt ett hus(Icke nåt av Magistadens hus) brukar det komma en kille som heter "Mystisk man" och ringer på. Efter att han har ringt på, kommer det fram en låda från Magistaden brevid dörren. "Mystisk man" går därifrån direkt efter. Nu ska du gå till lådan och klicka på "Öppna". När du har öppnat lådan kommer det att komma ut ett "svart hål", en "Magibok" och en "Amulett-maskin". Nu tänker du säkert slänga lådan, men GÖR DET INTE!! I lådan finns det ingredienser till den första formeln i "Magiboken" och 35 Magimynt. Inte illa va?! Nej, det är det inte alls. Och bara så att du vet: Man kan göra det här "fusket" om och om igen. Men!! Det här "fusket" funkar bara med vanliga hus, inte med husen borta i Magistaden. Mycket Magi. För att få kristaller eller bönsjälkar måste du trolla mycket hemma och vänta tills det växer upp något.Bra tecken på att man trollat mycket: 1.kommer konstig blomma som du inte kan köpa. 2.kommer ett konstigt träd som du inte kan köpa. bönsjälk:klätra upp kristall:lär dig trollkonster Om ni vill att era simmar ska må jättebra så gör detta: Skriv in Move_objects on, sedan klickar ni på köpläget. Där kan ni radera era simmar. Gör det och sedan klickar ni på spelläget. Dubbelklicka sedan på bilden på simmen ni har raderat. Då dyker han upp igen med full mätare. För mer pengar: skriv rosebud- slå ner sen gör du så här !;!;!;!;!; tills det blir fullt i rutan. då tar du bort en och trycker på ex ett L (!;!;!;!;!;L) då trycker du på enter EN gång, sen tar du bort L. och trycker på enter. det blir fullt i pengamätaren direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Rosebud = pengar och sen !;!;!;!;... Crash = spelet krashar Set_hour (1-24) Move_objects on/off Nessie edit_grass(1-150) sweep sim_log draw_routes on/off Fråga bara mig om ni vill ha mer men inte Xray han Vet den sidan jag såg fusken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Threeforce: Jag hann före... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Vadå jag sa mer fusk en dig :ph34r: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Jag vet mer fusk en dig Ferrie Redigerat 1 Februari 2004 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 :angry: Kul jag sa mer fusk en dig :P Ja, sådana onödiga som Set_hour och Crash. hehe. Oj, dubbel post hann du också skriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 (redigerat) Jag råkade göra det :angry: Varför är dom onödiga?Ha! Svara svara Jag vill inte börja bråka nu men Varför? Redigerat 1 Februari 2004 av Threeforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 För det första är det ingen vits att krascha spelet, för det andra är tiden helt onödig att ändra. Det är så jag menade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 Ja,Ja ja jag vet det och kan vi sluta bråka nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.