💬
Logga in
Fuska.se

Hur Har Ni Tid?

55 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid.

Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över.

Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se?

Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se.

Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum.

Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan.

Börjar bli less, och behöver lite tips som jag kan tänka pâ.

Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden.

skaffa dig ett liv...Består dit liv av fuska.se och tv-spel? låter inte bra om du frågar mig.

Nivå 0 · Nykomling Bambi

Mja, mjo.. Hitta ett nytt intresse.

Nivå 0 · Nykomling

Kolla på film, lyssna på musik, umgås med kompisar. Det finns mycket annat som du kan göra.

↗ till inlägget

Kolla på film, lyssna på musik, umgås med kompisar. Det finns mycket annat som du kan göra.

Bra talat. Skaffa dig en ny hobby.

Nivå 0 · Nykomling

Men hans hobby är väl tv-spel??? HALLÅ VAKNA!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men att bara sitta inne hela dagen framför datorn/ TV:n är inte bra. Inte kul heller...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej, dom flesta här pâ fuska.se snackar om spel , men om du är inne här sâ mycket och blir beroende som jag var, finns det ingen speltid.

Jag har försökt att anpassa / kombinera tiden , ungefär 25% fuska, resten speltid och sedan fâr jag se vad som blir över.

Detta fungerar inte bra, men hur gör ni för att spela och latcha lite ocksâ pâ Fuska.se?

Mina spel är ganska tidkrävande , men jag anser att vissa människor kallar sig Konsol-proffs som klarar av spel varje vecka , fast dom ägnar dagarna att vara inne pâ fuska.se. 

Detta tycker jag är ganska malligt att man ska skryta sâ mycket pâ detta perfekta forum. 

Tiden börjar bli mindre och mindre här pâ Fuska.se , till exempel för ca 1 mânad sen var jag inne här varannan dag, nu skiljer det sig en gâng i veckan.

Reglerna börjar inom min âsikt bli lite mer onödiga, men jag förstâr hur mycket Admin jobbar för vissa omrâden.

Du kan sitta o spela tv-spel på dagarna o vara inne på fuska.se på kvällarna ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ehm.. Minska Spelandet och gå ut och jogga eller något =|

Nivå 0 · Nykomling

att spela kan visst vara en hobby.. men att vara beroende av fuska är kanske inte så bra.

↗ till inlägget

Men jag sa skaffa en "NY" hobby, idiot...

Nivå 0 · Nykomling

gå ut och jogga

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Spela mycket sent på kvällen till mitt inne på nätterna, och surfa på eftermiddagen på Fuska.se. På förmiddagen sover du och mitt i mellan kan du äta etc. Funkar alldeles utmärkt för mig på helger. På vardagar får du helt enkelt dra ner på spelandet och bara spela en stund på morgonen/kvällen. På vardagarna har man läxor och en del andra saker att göra så då blir det mindre tid över till att spela och att surfa på Fuska.se. Surfa kan du alltid göra på morgonen om du går upp vid en 6/7.

Senast ändrad:

ja så kan man ju också göra? Börja en sport och sit på helgerna som f*n kan man ju göra om man känner för det.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

Kanske ni missuppfattade det hela men det jag menade var att när jag spelade kan jag inte anpassa tiden mellan spel och fuska.se .

Jag har inte sagt något om att det är det enda jag gör, eftersom jag är bara inne på kvällen vid datorn , men det börjar bli mindre tid nu, speciellt när värmen kommer igång extremt snabbt här på Mallorca.

Visserligen kan detta låta töntigt men jag saknar faktiskt datorn en aningen eftersom det blir inte mycket speltid .

Under vissa perioder spelar man mycket , under vissa spelar man lite.

Hur kan jag kombinera speltiden med fuska.se NÄR jag är inne på datorn?

Skulle uppskatta svar, frågor och kritiseringar (om ni tycker jag utmärker mig dålig) Nog för mig.

9 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Nu när jag har fått CoD 2 så har det blivit mer spelande.

Men jag är inne på Fuska.se ändå rätt ofta. (minst varje dag)

Nivå 0 · Nykomling

du kan ju spela en dag och vara inne en annan dag? det funkar för mig.

Åk skateboard, det är ganska kul!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

R-110: Men det är inte hans liv.

Om jag tillexempel hinner sitta 1 timme vid Fuska.se någon dag. Då brukar jag spela hälften av den tiden. =)

Nivå 0 · Nykomling

har du inget annat intresse än att hänga här på fuska.se??

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in