Demon Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 Nån som spelar det eller spelat som har ett account min kompis kan få?det är någon bugg med registreringen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 man måste vara medlem och det kostar :( man kan bara komma in på natten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 (redigerat) aa jg vet jag spelar det och min kopis ville testa Redigerat 8 April 2006 av Demon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 8 April 2006 Rapport Dela Skrivet 8 April 2006 min bästa är i lvl 25 och magiker, heter alphatoby B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Nej man kan inte alls bara komma in på natten, försök bara på både 1,2 och 3 av den server du vill spela på några gånger så kommer man in till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja det gick till slut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 oj det måste jag testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Om 80% av alla inloggade användare på en server är non-premium users så kan inte någon mer non-premium user gå in på den servern, så om man försöker några gånger så loggar nån ut till slut och man kommer in. Och eftersom det är mest spelare mitt på dagen så är det svårt att komma in då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Har aldrig spelat det, dock har jag haft funderingar på att börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 11 April 2006 Rapport Dela Skrivet 11 April 2006 varför skriver du då i tråden... min bästa är i lv 19 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 (redigerat) man måste vara medlem och det kostar :( man kan bara komma in på natten :) Det kostar inte alls. Det kostar endast om du vill vara Premium User. Och man kan komma in på morgonen, dagen, kvällen och natten. Bara man har tålamod. Och det är gratis och finns att ladda ner här Knight Online [EDIT] Min bästa är en lvl 35 Rouge. Har haft en lvl 40 Warrior. Men just nu kör jag på Edana för dom är typ aldrig fulla. Kör med en kompis och hjälper han att lvla. Adda SweBaghera om ni vill ha hjälp att lvla, göra quests och såna saker. Redigerat 15 April 2006 av Th3 Sh@dow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 jag har börjat spela Knight online & har en Magician Fire/Lighting i lvl 21 nu, men jag kommer sällan in :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.