Efter som alla anndra majoras mask trådar är låsta så skriver jag här istället men ialla fall i snow head e det en goron som blåser luft mot en hur kommer man för bi där <_<
Hjälp Till Majoras Mask
spela goron vaggvisan för honom.
tack men en fråga till var får man goron vagg visan B)
är majorsof the mask dryrt
Jag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min frågaär majorsof the mask dryrt
vad är cologs of ediskon för nåt(supermario @ 01/02-2004 17:09:23)är majorsof the mask dryrt
Jag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min fråga
collectors edition är till gamecube...(dark_hero @ 01/02-2004 17:11:20)(supermario @ 01/02-2004 17:09:23)är majorsof the mask dryrt
Jag vett inte men undrar också men jag fick mitt i zelda collecters edition men kan nån svara på min fråga
vad är cologs of ediskon för nåt
Zelda vaggvisans första del får du a bäbisens pappa...han finns vid stället utanför goron city där det finns broar och Vargar...där nedanför broarna finns det stora snöklumpar...under en finns hans pappa ned frusen...smält honom med hett vatten sen ska du spela den första delen för den gråtande bäbisen...då lär han dig den andra delen av den
ok då fattar ja
Ni kan gå in Här om ni undrar nåt om ett Zelda spel.
jo, men om de vill ha sveska guider får de fråga mig eller nån annan
nån anan pö du gör dom bästa
okej...men nu kan nog admin eleler nån låsa tråden eftersom den som frågade redan fått hjälp