💬
Logga in
Fuska.se

Affärens Priser...

37 svar · startad

Trådstartare #1

har nyss kollat i affären som jag nästan aldrig har gjort, och har märkt att priserna är svindyra!? t.ex, en bakgrundsfärg till presentationen kostar 800

borde inte det sänkas lite, admin??

vet att det är många som håller med mej... de borde kosta typ 200-300fm

jo jag håller med dig. Att byta titel kostar lixom 38 000 hade jag för mig

Tar ju en evighet att skrapa ihop

Fler skulle defenitivt köpa om de sänktes.

Se det som en utmaning, man måste ha förtjänat det ;).

↗ till inlägget

Bara för att du har 10 000 :rolleyes:
Karamellkungen

Sänka, jag tycker att priserna borde höjas. Om allting skulle vara billigt i affären, vad finns det då för mening för dom som har slitit och samlat i månader eller kanske till och med år för att köpa en sak?

Jag tycker ochså att priserna borde sänkas lite även om jag har rabatt med Fuska VIP.

10 Apr 2006
↗ till inlägget

Ingen kommentar :rolleyes:.

dom flesta KÖPER inte tjänar in det.

Köp FuskaVIP så får du allt 5% billigare. Och enligt mig, så är priserna bra som dom är.

↗ till inlägget

har nyss kollat i affären som jag nästan aldrig har gjort, och har märkt att priserna är svindyra!? t.ex, en bakgrundsfärg till presentationen kostar 800

borde inte det sänkas lite, admin??

vet att det är många som håller med mej... de borde kosta typ 200-300fm

Lite färg ska man betala 800fm, det är skandal!

skicka in fusk:50 fm styck!

@R-110, om sidan får flera intäckter (stavning) så skulle det säckert gå att fixa så att man inte skulle behöa köpa det. Men om alla skulle ha färg och t.ex. 17 bilder i sina presentationer så skulle sidan lagga något enormt.

@Admin wehe, vad menar du? Att man får 50FM just nu, eller att man borde få?

↗ till inlägget

Sänka, jag tycker att priserna borde höjas. Om allting skulle vara billigt i affären, vad finns det då för mening för dom som har slitit och samlat i månader eller kanske till och med år för att köpa en sak?

Sit inte och "kämpa" med att få fuska mynt.... Så j*vla onödigt, tänk på vad du kan göra istället.

mycket lättare att betala med mobilen

↗ till inlägget

@R-110, om sidan får flera intäckter (stavning) så skulle det säckert gå att fixa så att man inte skulle behöa köpa det. Men om alla skulle ha färg och t.ex. 17 bilder i sina presentationer så skulle sidan lagga något enormt.

LOL, hur vet du det, du har aldrig testat.

Jag tycker det ska bli billigare i affären

↗ till inlägget

Normalt att sitta och "slita" i ett år för några fake pengar.

Exakt orka sitta o spara ett år sen köper man en grej o sen får man vänta ett år till för nån ny sak.

↗ till inlägget

han menar att man får 50 fm för att skicka in fusk så man behöver bara skicka in många fusk

Var det inte 100 FM för fusk förut eller?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in