Det är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller
Affärens Priser...
Det enda jag brukar köpa är det som man kan vinna FM med.
↗ till inläggetDet är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller
Vadå tjänar? Vad ska han med dom pengarna till? Det är ju bara så falska mynt.
Det är ju för skojs skull, R-110.
Affärens priser spelar ingen roll för mig man är inte här för att köpa saker utan för att prata med fuska vänner skriva i forum m.m.
Håller med att det är lite för dyrt i affären.
↗ till inläggetJa på tex fuska vip så tjänar han ju riktiga pengar, det gör han inte när folk köper i affärenDet är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller
↗ till inläggetDet är ju inga som köper nått ia ffären förutom små hjul nån gång i veckan, men admin tjänar väl inget på att sänka så då gör han väl inte det heller
Han tjänar ju på att folk skickar in till Live ochså.
Han kanske höjer så att folk blir helt desperata och börja sms fuska mynt. haha bara en ide :rolleyes:
↗ till inläggetHan kanske höjer så att folk blir helt desperata och börja sms fuska mynt. haha bara en ide :rolleyes:
Jag tror inte att så många blir desperata över några FM.
↗ till inläggetDet är ju för skojs skull, R-110.
Okej, okej.. Men det lät så konstigt.
↗ till inläggetSå du lägger ut riktiga pengar för fm? Så köper du ett hjul då eller?mycket lättare att betala med mobilen
Ursäkta jag vet i nte vad fm är men om någon berättar det blir jag glad.
Är det sidans pengar eller?
eller vad är det?
@ tvspelsrobert3: Ja, det kanske han gör, stör det dig?
↗ till inläggethar pm:at dig om det ;)Ursäkta jag vet i nte vad fm är men om någon berättar det blir jag glad.
Är det sidans pengar eller?
eller vad är det?
Ja, priserna är rätt höga, men jag tycker inte att de skall sänkas jätte mkt i sånna fall för det skall ju som sagt vara lite utmaing att få ihop fm för då känns det som att man verkligen förtjänar saken man köppt
men priserna borde ändå sänkas... de eju svindyrt
Totalt Fuska Mynt: 31305
Sänkas? Jao, för de som inte har så jättemycket fm kanske de kunde sänkas lite men det är ganska bra. Kanske med en sissådär 100 här och där. Vissa saker är ju inte gjorda för att köpas, som byta titel tex. det är ju gjort för de allra mest aktiva och rika användarna så att du kan visa att de faktiskt har skickat in några hundra fusk, gjort ett hundratal avatarer och postat några tusen inlägg.
sist admin predikade om detta så sa han något om att "...affären är en bonus för de som är aktiva.." ungefär med reservation för felcitat. det finns i någon tråd men orkar inte leta upp den...
Jag tkr dom borde sänkas liiiiiiite.