Ja, vad vill ni arbeta med? Erat drömarbete.
Jag skulle vilja utveckla robotar som kan hjälpa till. Det finns så mycket jag vil göra. Jag tror att jag även skulle vilja bli något inom millitären.
Ja, vad vill ni arbeta med? Erat drömarbete.
Jag skulle vilja utveckla robotar som kan hjälpa till. Det finns så mycket jag vil göra. Jag tror att jag även skulle vilja bli något inom millitären.
Arkitekt, älskar att rita och skapa
Mitt absoluta drömyrke e ju proffisionell fotbollsspelar på heltid
Vet inte varför, men har fått för mig attt jag vill bli advokat. :S
Får ta och kolla upp vad de gör egentligen, vet bara att de sitter i tingsrätten och gapar.
Typ serietecknare eller författare. Älskar att rita och skriva så de jobben borde passa mig.
vet inte riktigt men kanske .....Författare eller forskare om vargar.
Hur som helst, mest någonting med vargar som INTE sitter i fångenskap eller trånga små burar och inhängader.
Vetrinär eller bagare. Spelutvecklare skulle vara kul, men jag är inte så kreativ ^^.
Sångare i något vikingaband.
ska och vill jobba med:programerare
drömjobb:statsminister
jag skulle vilja bli författare eller programerare
Äga en helt egen skatebutik, men drömma går ju :rolleyes:
Ville vara affärsman eller företagare förut, men nu vet jag inte =\
Bilmekaniker kanske, mohaha :P.
gangsta :P skojade bara, polis
Jag vill absolut bli journalist, och åka till en massa exotiska länder och intervjua en massa intressanta människor och kändisar. Det är mitt drömjobb, men annars kanske jag skulle vilja bli veterinär, för jag älskar djur!
Om man får drömma så vill jag bli fotbollspelare men att komma till typ AC Milan elr nått sånt lag är ju nästan omöjligt...
jag ädrade mig - jag vill bli stormtrooper :P
Vet inte riktigt.
Det skiftar alltid typ. :P
Ena dagen vill jag bli spelrecensent, eller recensent överhuvudtaget. Kanske någon form av krönikor, typ journalist får jag väl börja som.
Det bör vara lättare att sitta på den som ger kritik på andras arbeten.
Än att sitta och ta emot kritiken, som jag oxå har funderat på. Typ spelutvecklare, producent överhuvudtaget. Om jag vill satsa på film eller spel vet jag inte riktigt än, kanske en kombination?
Skådespelare, musiker och fotbollsspelare är förstås högt upp i stjärnorna för mig med, men får jag chansen - Oh yes.
vet inte riktigt nu, det hade som MeM sa, varit kul att vara spelrecencent. när jag var liten ville jag bli data tekniker :)
Fotboll är det ända jag lever för, så jag vill bli fotbollsproffs.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in