Victory Rose(Sigur Rós) är ett rätt trevligt namn.
Också Immánu El (ja, ett till oförståbart namn)
Victory Rose(Sigur Rós) är ett rätt trevligt namn.
Också Immánu El (ja, ett till oförståbart namn)
Immánu El måste vara en slags knasig översättning av namnet Emmanuel, coolt namn till ett band! =D
In Flames och Simple Plan låter bra
↗ till inläggetH.I.M har ett härligt namn...
His Infernal Majesty lr nåt...
Ett annat coolt namn är ju Scary kids scaring kids och sen finns det ju Funeral For A friend, ett riktigt bra band också
Skabandet "Ska'lman" är ju ett sjukt fiffigt bandnamn ;D
Slagsmålsklubben är oxå fint, (översatt från filmen Fight Club).
Egna Masklovf är oxå fint =).. Kan uttalas både svenska Masklof och serbiska Mashklov. Folksam baklänges, förresten :)
Nej skönast är f*n Mindless self indulgence blir softich om man vet vad det betyder också ;)
Utima Thule ... Det är latinska och betyder ungefär: Den yttersta kanten.
AlaSKA är ett bra ska-band med bra namn. ;D
My Chemical Romance är ett ganska konstigt namn om man tänker på vad det betyder (Min Kemikaliska Romans eller nåt i den stilen)
Ett annat helskönt namn är Fall Out Boy
Det är bara det att My Chemical Romance suger underkjolsknapp. ;)
I Am Robot and Proud är lite kul det med. Passande också.
@ Ganon20000: Det finns en kyrka där de kommer ifrån som heter Immanuelskyrkan. Tror det är där de har tagit det ifrån.
↗ till inläggetharklar mig...Nu måste jag säga att du bara har lite rätt för hette bandet "HER" eftersom att det var ett annat band som hette HIM men sedan fick "HER" köpa namnet "HIM" för en stor summa pengar. dom hette du "Hes Infernal Majesty" men forkortade det till HIM. Och enligt ville valo så heter dom bara "HIM" nu, vilket han själv tycker är en gaska dåligt namn.H.I.M har ett härligt namn...
så är det :)
Coldplay....coldplay....coldplay...
Kan inte sluta säga det, låter så coolt :D
COLDPLAY FTW!
Instämmer. :)
Jag tycker riktigt om The Normal. Ironin med det hela är att deras musik är helt sjukt konstig. ;D
*puke* ^^
WAAT?! :o
Ska du ha stryk pojkvasker?
The Buggles, de låter bara för soft!
Lostprophets låter ganska fräscht. =D
Rullator från Hallsberg är faktist väldigt bra o har ett häftig namn
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in