Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Kingdom Hearts
↗ till inläggetJag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Har du testat att klara av sista bossen?
Menar du Ansem? Isåfall, ja... två gånger.
Ja... Du har då klarat spelet. Finns inte mycket mer att göra. Bara att vänta tills september då KH2 kommer ut i Europa. ^^
"suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :)
↗ till inlägget"suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :)
Jag tror att Final Mix är Kingdom Hearts fast med extramaterial. Tror inte man kan köpa den versionen i Europa.
Köpa? :huh: Är det inte en bonus i spelet? :huh:
jag tror jag vet vad du menar final mix är 2 mektiga svärdar jag vet hur man kan låsa up dem
Hur?
jag sejer de på engelska
för att få
One Winged Angel : Defeat Sephorith at Coliseum
för att få Diamond Dust : Defeat Ice Titan at Coliseum , Hercules Cuptournament
Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade.
Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den.
får kh2 på torsdag importerat :D
↗ till inlägget"snyft" :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade.
Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den.
men vad får man svärden då?
I final mix...
jaha
↗ till inläggetJag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Det finns en massa extra bossar som exempel, Rock titan, ice titan, sephiroth, kurt zisa, pot centipede, phantom, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large).
ja, men han hade klarat allting i spelet ju :zzz: sover du eller?
Dessa bossar kan man möta efter man klarat ut spelet . Man behöver inte klara dessa bossar för att klara ut storyn på spelet. Utan dessa bossa är bonus bossar.
Åh... den enda extraboss(och allting) jag inte har klarat av är Sephiroth, MEN JAG HATAR HANS "SIN HAVERST"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!