💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

34 svar · startad

Trådstartare #1

Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

↗ till inlägget

Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Har du testat att klara av sista bossen?

Trådstartare #3

Menar du Ansem? Isåfall, ja... två gånger.

Ja... Du har då klarat spelet. Finns inte mycket mer att göra. Bara att vänta tills september då KH2 kommer ut i Europa. ^^

Trådstartare #5

"suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :)

↗ till inlägget

"suck..." Men jag har hört att man kan låsa upp nått som heter "final mix", hur gör man det? :)

Jag tror att Final Mix är Kingdom Hearts fast med extramaterial. Tror inte man kan köpa den versionen i Europa.

Trådstartare #7

Köpa? :huh: Är det inte en bonus i spelet? :huh:

jag tror jag vet vad du menar final mix är 2 mektiga svärdar jag vet hur man kan låsa up dem

Trådstartare #9

Hur?

11 Apr 2006

jag sejer de på engelska

för att få

One Winged Angel : Defeat Sephorith at Coliseum

för att få Diamond Dust : Defeat Ice Titan at Coliseum , Hercules Cuptournament

namnlös.bmp

f.bmp

Senast ändrad:

Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade.

Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den.

får kh2 på torsdag importerat :D

Senast ändrad:

Trådstartare #13
↗ till inlägget

Final mix är en annan version av kh som bara släpptes i japan med lite extra saker tror det var för den japanska versionen inte hade vissa delar som dom andra versionerna hade.

Det ända du kan upplåsa är en annan scen i slutet  another side another story tror det var som en trailer på kh2 men vet inte säkert var länge sen jag såg den.

"snyft" :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

men vad får man svärden då?

12 Apr 2006
Trådstartare #15

I final mix...

jaha

15 Apr 2006
↗ till inlägget

Jag har alla på level 100, klarat alla cupperna och hittat alla valparna. VAD SKA JAG GÖRA NU?!?!?! :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Det finns en massa extra bossar som exempel, Rock titan, ice titan, sephiroth, kurt zisa, pot centipede, phantom, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large).

ja, men han hade klarat allting i spelet ju :zzz: sover du eller?

Dessa bossar kan man möta efter man klarat ut spelet . Man behöver inte klara dessa bossar för att klara ut storyn på spelet. Utan dessa bossa är bonus bossar.

16 Apr 2006
Trådstartare #20

Åh... den enda extraboss(och allting) jag inte har klarat av är Sephiroth, MEN JAG HATAR HANS "SIN HAVERST"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in