💬
Logga in
Fuska.se

Kingdom Hearts

34 svar · startad

Nivå 1 · Novis

Spela om spelet och ha på HARD.

Jag försökte bara hitta någonting du inte hade gjort.

Nivå 7 · Fuskare

Jag klarade ice titan och spehiro men fick ingenting!

18 Apr 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #23

Jo, ex.p eller hur va? 5000 för ice titan, och 18000(?) för sephiroth(har hört det)

Nivå 4 · Lärling

vilka extra bossar är pot centipede, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)?????

Extra bossarna är Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #25

pot centipede måste man ju möta, men jag har aldrig hört talas om dom andra "extra bossarna" som du sa var.

Nivå 4 · Lärling

menar du Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot lr bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)?????

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #27

Ice titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra.

NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan"

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

menåååå då ä det ju inga extra bossar. inte pot centipede heller

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #29

nepp

Nivå 1 · Novis

Jag har själv mött de men de är så svåra att det nästan inte går. Alla dessa bossar som jag sa finns i min kingdom hearts bok och de är (gömda) i vissa banor och jag har sett dem.

19 Apr 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #31

gömda? Banor?

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

fårjag fråga vilken j*vla KH bok du har. jag vill veta på vilka banor och var man hittar dom. på den internationella sidan står dom inte med

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Ice titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra.

NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan"

Rock titan = Hades cup

bit sniper = end of the world

main core = end of the world

room core = end of the world

cannon (small) = end of the world

cannon (large). = end of the world

Face = end of the world

Vissa av dem är inte bossar utan bara (fiender) men de flesta är extra bossar.

I min kingdom hearts bok står allt om spelet och hur man klarar bossar och världar. Boken följde med spelet när jag köpte det om jag la i mellan 300 kronor.

Senast ändrad:

20 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

Extre bossarna är fortfarande Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot. INGEN annan

21 Apr 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #35

Han heter inte Sepheriot, han heter Sephiroth :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in