Spela om spelet och ha på HARD.
Jag försökte bara hitta någonting du inte hade gjort.
Spela om spelet och ha på HARD.
Jag försökte bara hitta någonting du inte hade gjort.
Jag klarade ice titan och spehiro men fick ingenting!
Jo, ex.p eller hur va? 5000 för ice titan, och 18000(?) för sephiroth(har hört det)
vilka extra bossar är pot centipede, bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)?????
Extra bossarna är Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot
pot centipede måste man ju möta, men jag har aldrig hört talas om dom andra "extra bossarna" som du sa var.
menar du Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot lr bit sniper, main core , room core, cannon (small), cannon (large)?????
Ice titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra.
NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan"
menåååå då ä det ju inga extra bossar. inte pot centipede heller
nepp
Jag har själv mött de men de är så svåra att det nästan inte går. Alla dessa bossar som jag sa finns i min kingdom hearts bok och de är (gömda) i vissa banor och jag har sett dem.
gömda? Banor?
fårjag fråga vilken j*vla KH bok du har. jag vill veta på vilka banor och var man hittar dom. på den internationella sidan står dom inte med
↗ till inläggetIce titan, phantom, kurt ziza, sephiroth och pot centipede har jag hört talas om, men inte dom andra.
NU fattar jag vad dom där andra är! :P Dom möter man när man möter Ansems ultimata form. "slår för pannan"
Rock titan = Hades cup
bit sniper = end of the world
main core = end of the world
room core = end of the world
cannon (small) = end of the world
cannon (large). = end of the world
Face = end of the world
Vissa av dem är inte bossar utan bara (fiender) men de flesta är extra bossar.
I min kingdom hearts bok står allt om spelet och hur man klarar bossar och världar. Boken följde med spelet när jag köpte det om jag la i mellan 300 kronor.
Extre bossarna är fortfarande Ice Titan, Phantom, Kurt Ziza och Sepheriot. INGEN annan
Han heter inte Sepheriot, han heter Sephiroth :P
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in