Alla metal eller hårdrockare som finns därute. Vilken är eran absoluta metalfavorit?
Favoritlåt?
Har ingen favorit, det är alltid olika ifrån time to time lixom
Det finns så många låtar som jag tycker är bra så jag kan inte nämna bara en. Tre av de bästa är HammerSmashed Face, I,Monarch och Rapture.
hur f*n kan man lyssna på oljud? jag bara undrade
jo det går faktiskt
---------------------
Rank 700
Det verkar så efter som att så många lyssnar på det...
men, men. det är tur att vi är olika :/
In Flames - Trigger
Tröttnar aldrig på den :|
Min absoluta favorit är nog 'No time to cry' med Cradle of Filth.
↗ till inläggetMin absoluta favorit är nog 'No time to cray' med Cradle of Filth.
Den bästa Cradle Of Filth låten enligt mig är Babylon A.D eller Born In A Burial Gown.
btw ja lyssnade en hel del på Rammstein för ett tag senn
↗ till inläggetbtw ja lyssnade en hel del på Rammstein för ett tag senn
Skriv vilken som var din favoritlåt med dom då.
Minn favvolåt me dom e nog Benzin eller Reise Reise fast Rosenrot,America å Du Hast e rätt bra oxå
jag gillar nog mest Iron Maiden lr Black Sabath lr Metallica, ja kan inte bestämma mig!! :P
Det finns väldigt många bra låtar så jag kan inte välja ut någon favoritlåt och säga den är bäst. Utan det finns många bra låtar som jag gillar därför kan jag inte riktigt svara på frågan. Men jag säger Bon Jovi - Bad Name, en bra låt.
Metal/hårdrock: Godsmack - I Stand Alone
Hip-Hop: 2pac - Changes
Rap: Eminem - Lose Your Self
Techno: Basshunter - Vi Sitter Här i Ventrilo Och Spelar DOTA [Full Version]
Pop: Ehhm, ingen.
R&B: Usher - Yeah och Usher - Burn
Det finns så många bra låtar...just nu tycker jag att "Check up om it" med beyonce, beep med pussicatdolls, stickwitu med pussicatdolls och Right here right now med Agnes är bra.
Men för faan. Det skulle var en tråd om vilken som är den bästa hårdrock/metal låten inte nån j*vla rnb eller nåt sånt. Läs första inlägget innan ni postar.
My World med Metallica är nog min favorit men det finns så många. :rolleyes:
In Flames - Scream
In Flames - Come Clarity
In Flames - Pacing Deaths Trail
In Flames - Crawl through Knives
Några favoriter :cool:
Slipknot-Eyeless
Slipknot-before i forget
Slipknot-Eyeless
Slipknot-before i forget