💬
Logga in
Fuska.se

Lost

64 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #21

han är en av dom "andra" tror jag, eftersom att det var en annan som hette Henry Gale.

Nivå 0 · Nykomling

okej, Då tror du som jag. Hade han varit "ärlig" så hade han talat sanning från början.

16 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

jepp, det tror jag med. Man han har sett så oskyldig ut helatiden :/

Jag tyckte det var fräckt när Locke hörde hur dom där gamla högtalarna (eller vad man ska kalla det) började räkna ner och sedan stängdes pansardörrarna.

Undra varför?

17 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jo, Och vad var det för någon ritning som kom upp på dörren?

Nivå 0 · Nykomling

Jo det var skönt när pansardörrarna fälldes ner. Men f*n vad ont för Locke. Få en metallstång nerkörd i låret. Aj, asså.

Och snart är det onsdag igen. Mystiken tätnar. Hahahaha!!!

Nivå 0 · Nykomling

Jo det var skönt när pansardörrarna fälldes ner. Men f*n vad ont för Locke. Få en metallstång nerkörd i låret. Aj, asså.

Och snart är det onsdag igen. Mystiken tätnar. Hahahaha!!!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Weeii, snart onsdag igen!

Vem är eran favorit person i lost? Jag gillar Jack eller sawyer :)

Nivå 0 · Nykomling

kollar lite ibland...när jag inte har annat för mig... dom kommer ju ingenstans...

Nivå 0 · Nykomling

Jag kollar på det varje gång...

Sawyer är nog min favorit...(svar på Boba-Fetts fråga)

Nivå 0 · Nykomling Karamellkungen

Jag har aldrig tittat på Lost och kommer inte göra det heller... Jag blev aldrig lockad av Lost och man kan faktiskt inte följa alla teveserier på tv.

Nivå 0 · Nykomling

jag har sett nåt avsnit men d e efter lägdags :P

18 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag ligger före i Lost. (säger inte hur)

Men iallafall så är fången i luckan ni vet.

Han är en av "the others" och han sa så här i det 19:e avsnittet: "I will never give you Walt" och så kom micheal tillbaka helt slut springande genom skogen.

Nu blir ni allt spända va?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #33
↗ till inlägget

Jag ligger före i Lost. (säger inte hur)

Men iallafall så är fången i luckan ni vet.

Han är en av "the others" och han sa så här i det 19:e avsnittet: "I will never give you Walt" och så kom micheal tillbaka helt slut springande genom skogen.

Nu blir ni allt spända va?

men skriv inte vad som händer! då blir det inte lika spännande för oss andra!

Nivå 0 · Nykomling

Vad hände i senaste ? det ryktas om att det var ovanligt spännande

Nivå 0 · Nykomling

Lost är ju det grymmaste som skapats på tv!!!

Man blir helt fängslad och vill bara se mer...

Ska köpa säsong 2! (har 1:an såklart)

Sawyer är ju lätt skönast!

Dock gillar jag inte jack då han är lite "hjälte wannabee", men han behövs.

De har verkligen tänkt ut hela storyn ordentligt, det gillar jag.

"tillbakablickarna" är ju intressanta också då man får se vad som hänt alla innan de blev "lost".

Två tummar upp för Lost! :cool:

19 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Som ni alla vet vid det är laget så är " the others " bara några som luras eller nått! Såg ni inte att Claire för några dagar sen hittade lös skägget och teater-lim, några smutsiga o trasiga jackor! Och några vet att de är på ön men hjälper dem inte! De slängde ju ner maten med en fallskärm! det måste ha vart därför som dörrarna stängdes! Så.. idag kommer lost igen!

PS. Sista avsnittet för sesongen

Nivå 0 · Nykomling

jag hatar sommar uppehåll dom lyckas ha det när det är mest spännande och det där monstret eller svarta molnet har man inte sett till på länge.jag tror att den där maten som kom med fallskärm kom för att den där gubben gjorde nått med datorn. och vad hände med gubben som var i luckan före dom andra.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag hatar sommar uppehåll dom lyckas ha det när det är mest spännande och det där monstret eller svarta molnet har man inte sett till på länge.jag tror att den där maten som kom med fallskärm kom för att den där gubben gjorde nått med datorn. och vad hände med gubben som var i luckan före dom andra.

Men snälla skriv inte vad som händer det finns säkert många som inte har sett som inte vill veta vad som händer i förväg.

Man måste respektera alla, eller hur?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #39

han skriver hela j*vla tiden vad som händer <_<

Sluta med det nu fatta!

Nivå 0 · Nykomling

Vad var det "Denkan" avslöjade?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in