💬
Logga in
Fuska.se

Lost

64 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #41

kolla bak på de tidigare sidorna vet ja <_<

20 Apr 2006
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag hatar sommar uppehåll dom lyckas ha det när det är mest spännande och det där monstret eller svarta molnet har man inte sett till på länge.jag tror att den där maten som kom med fallskärm kom för att den där gubben gjorde nått med datorn. och vad hände med gubben som var i luckan före dom andra.

Förenklar:

Jag hatar uppehåll, Dem har det när det är som mest spännande. = Här avslöjas inget.

Svarta molnet och monstret har man inte sett på länge. = Här avslöjas inget.

Han TROR att det där maten som kom med fallskärm kom för att "gubben" gjorde något med datorn = Här avslöjas inget

Och sedan funderar han på vad som hände med gubben som var i luckan före dem andra = Här avslöjas inget.

Jag kan inte se något som avslöjar något. Han bara säger lite vad som HAR HÄNT. Om du nu ser något som kan vara avslöjande så skriv vad!

21 Apr 2006
Nivå 4 · Lärling

jag brukar zappa mellan det och OC på onsdagarna xD

Nivå 8 · Veteranfuskare

Det har blivit aning bättre nu på senare, innan var det ju hur degigt som helst och bara spännande på slutet

spännande slut senast

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #45

nein! jag har glömt hur det slutade! :P

Det var någonting om tjocksien eller?

23 Apr 2006
Nivå 7 · Fuskare

det suger jag tittqar inte på det

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #47

kan inte ni som inte gillar lost INTE skriva här, tråden är till för dom som gillar lost, skapa en Hata lost tråd istället.

11 May 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

:o :o :o Kollade på lost igår o det vart helt knäppt på slutet!??!?!? Michael sköt dem!!?? har de andra hjärntvättade han eller :o :cry:

Nivå 12 · Mästerfuskare

jag :unsure: :unsure: vet -_- :blink: inte :o

Nivå 5 · Fuskare

det är ju asa bra men dom drar ut på det har det inte gått över 35 avsnitt

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #51

det var grymt i onsdags, när michael fick spel och sköt ner alla :P

1 Jun 2006

Lost är bara bäst, hur kan de ändå fortsätta med att hålla spänningen i varje avsnitt?

Tycker att Lost äger Prison Break... kan väl också motivera :

*Lost har mer spänning i det hela.

*Bättre story.

Det är väl det enda varför jag tycker så.

Nivå 7 · Fuskare

Jag tittar väldigt mycket på Lost. Väldigt bra serie med bra skådespelare och handling. Fast man kan undra lite med isbjörnar på varma öar ute i havet ;). Jag vet riktigt inte hur jag ska överleva sommaren nu, drygt som f*n med sommaruppehåll ;).

2 Jun 2006
Nivå 8 · Veteranfuskare

Dom gör så med flit, det är nästan säker på.

Nivå 1 · Novis

Lost är bra men Hemsökta hus tycker jag är väldigt bra för det spökar ju förfan och man får ju se saker hända,Lost är kanske lite bättre än det.

//SpawN^

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag missade det förra avsnittet, kan någon berätta vad som hände?

3 Jun 2006

Sök på Google, då kommer nog ett bra svar till vad som hände i det förra avsnittet.

Det var mest spännande då de "andra" tog Michael's son.

4 Jun 2006
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Nej, det gör dom inte kan jag tala om. Sommaruppehållet är till för att dem ska spela in nya avsnitt, inte något annat ;).
Nivå 4 · Lärling

Har sett varenda avsnitt, spännande ! :P men nu kollar jag bara för jag sett dom förra och vill veta vad som händer, inte för att jag tycker att det är bättre än något annat på TV !

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag håller med ej till 100%

dom gör väl det för att j*vlas

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in