Guggo Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jag :unsure: :unsure: vet -_- :blink: inte :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det är ju asa bra men dom drar ut på det har det inte gått över 35 avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 det var grymt i onsdags, när michael fick spel och sköt ner alla :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Lost är bara bäst, hur kan de ändå fortsätta med att hålla spänningen i varje avsnitt? Tycker att Lost äger Prison Break... kan väl också motivera : *Lost har mer spänning i det hela. *Bättre story. Det är väl det enda varför jag tycker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2006 Jag tittar väldigt mycket på Lost. Väldigt bra serie med bra skådespelare och handling. Fast man kan undra lite med isbjörnar på varma öar ute i havet ;). Jag vet riktigt inte hur jag ska överleva sommaren nu, drygt som f*n med sommaruppehåll ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Dom gör så med flit, det är nästan säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpawN^ Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 (redigerat) Lost är bra men Hemsökta hus tycker jag är väldigt bra för det spökar ju förfan och man får ju se saker hända,Lost är kanske lite bättre än det. //SpawN^ Redigerat 2 Juni 2006 av SpawN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 2 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2006 Jag missade det förra avsnittet, kan någon berätta vad som hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 3 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2006 Sök på Google, då kommer nog ett bra svar till vad som hände i det förra avsnittet. Det var mest spännande då de "andra" tog Michael's son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Dom gör så med flit, det är nästan säker på. Nej, det gör dom inte kan jag tala om. Sommaruppehållet är till för att dem ska spela in nya avsnitt, inte något annat ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Har sett varenda avsnitt, spännande ! :P men nu kollar jag bara för jag sett dom förra och vill veta vad som händer, inte för att jag tycker att det är bättre än något annat på TV ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 Dom gör så med flit, det är nästan säker på. jag håller med ej till 100%dom gör väl det för att j*vlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.