iBye Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :( Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :( Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern. Ja, via router. Jag är lite nybörjare på router och sånt. Vad menar du med dock behöver du öppna port som du använder till servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Bra guide, men om jag delar internet med min brors dator, kommer det funka att skapa en server? Min kompis har sagt att det inte går om man delar internet. Svara så snabbt ni kan för jag är sugen på att skapa min egen server :( Du menar via en router? Du kan såklart skapa en server om du har router, dock behöver du öppna den port som du använder till servern. Ja, via router. Jag är lite nybörjare på router och sånt. Vad menar du med dock behöver du öppna port som du använder till servern? http://guider.serverhjalpen.info/visit_link.php?id=20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyxeLL Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Niice guid ('; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Omg, efter att jag har skrivid cd../Hlserver och sen hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir c:/hlserver så står det: Failed to connect to any generalIDirectoryServer, WinSock error 10061 "Connection refused" . VARFÖR STÅR DET SÅ? Innan jag installera om min dator gick det hur bra som helst ;S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 SIDAN FUNKAR INTE DÄR MAN LADDAR NER HLDS! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Asså hur i h*lvete öppnar man portar ? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Good Guide .P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Suckest!! Don't work's! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Radompers Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis.. Redigerat 21 Juni 2009 av Radompers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4arning Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 :ph34r: :ph34r: lol bara skoja ee men det värkar vara bra lite tråkigt i längden mvh kungen av cs :kung: om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) :ph34r: :ph34r: lol bara skoja ee men det värkar vara bra lite tråkigt i längden mvh kungen av cs :kung: om ni undrar varför jag la inlägg va det om steam validation Rejected men jag hitta hur mnan hitta det.. jag vet bara inte hur man raderar inlägg vet bara hur man ändrar:) e liten naab på detta för har typ registerat mig precis.. Pff? Kungen av cs? Dröm.. Lär dig stava btw.. Nice guide! Testar det imorgon! EDIT: Länken funkar inte.. Redigerat 3 Oktober 2009 av pouya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg