💬
Logga in
Fuska.se

Bästa Proffesstion (yrke)

32 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Goblin, skönare för pvp ;D

Nivå 0 · Nykomling

hehe säger som alla andra Enginering är det man ska ha alltså det är det ända proff som jag har gått över 150 me :lol: Har nog haft allt och Enginering är klart bäst med alla roliga mekaniska djur som sprängade får, strids kycklingar och mekaniska ekorrar :lol: <_<

Nivå 0 · Nykomling

jag tycker enchanting e bäst även fast jag har blacksmithing, jag tycker blacksmithing är riktig värdelöst, men det är bra om man vill ha legendery vapen... =)

30 Apr 2006

Blacksmithing, har valt den för att jag ska göra så mycket som möjligt för att crafta Sulfuras Hand Of Ragnaros och jag har hört att det kräver 300/300 i skills. Problemet är att det kostar mycket för att göra grejer :(

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Blacksmithing, har valt den för att jag ska göra så mycket som möjligt för att crafta Sulfuras Hand Of Ragnaros och jag har hört att det kräver 300/300 i skills. Problemet är att det kostar mycket för att göra grejer :(

du kan inte crafta den väl? man craftar väl sulfaron? och enchantar den till sulfaras med eye of sulfaras.

Larath, man kan iallafall försöka som andra Warrior/Paladin har gjort.

Nivå 0 · Nykomling Moderator

Gnomish engineering såklart. Mitt senaste crittrekord med Gnomish deathray var 2504.

PS. WTF betyder inte riktigt för i h*lvete, men ffs gör det däremot ;)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Larath, man kan iallafall försöka som andra Warrior/Paladin har gjort.

Jag tror inte han menade att du inte kommer att få tag i den.

Nivå 0 · Nykomling

Mining/Skinning äger!!!! då kan du tjäna så mycket att du kan köpa allt som andra professions kan göra(utom engineering). Och det har typ inga utgifter(förutom skinning knife och mining pick och kanske nåra stora bags e bra o ha)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

det är lite dyrare att göra själva den, typ 1000g eller nåt skulle jag gissa, thunderfury kostar runt 4000g för alla material, men jojo det bästa 1h vapnet i spelat... =) värt det!

3 May 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag tycker enchanting e d coolaste iaf

5 May 2006

Är det inte 2 handed hand of ragnaros är?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är det inte 2 handed hand of ragnaros är?

det har väl ingen sagt någe om? lapp sa bara om thunderfury.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in