Tycker själv att Frölunda ska få det, Inte för att jag hejar på dem utan för att Jag hatar Färjestad efter vad de gjorde mot stackars hv71
Elitseriefinalen, Vem Ska Vinna ?
Frölunda såklart, ren utklassning igår :D :cool:
Frölunda
Frölunda utan tvekan.
ja råkade klicka på färjestad men ja menade frölunda !
Pest eller kolera?
Aja, hellre Frölunda än Löfbergstattarna från dansbandsnästet.
Jag ser faktiskt hellre att AIK tar SM-guld än FBK & då mina vänner är det ett riktigt stort FBK-hat.
Everybody hates FBK
↗ till inläggetPest eller kolera?
Aja, hellre Frölunda än Löfbergstattarna från dansbandsnästet.
Jag ser faktiskt hellre att AIK tar SM-guld än FBK & då mina vänner är det ett riktigt stort FBK-hat.
Va i *beeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* e de me dejj eller??Löfbergtattare!?!?!E du helt kokt i koskit eller?!?!
DU DIN!!!!GAAAAAHHH FINNS DE INGET RIKTIGT FOLK HÄR MER ÄN JAG ELLER?!?!?!
SILVRET SKA JU HEM TILL GÖTEBORG!!
Hellre Frölunda än Färjestad.
silvret ska hem, silvret ska hem, silvret ska hem till karlsta igen!!!
FRÖLUNDA!!!!!!!!
Frölunda ska få guldet lätt , Dom är värda att vinna och dom är ett jätte bra lag!.
Hatar Färjestad Frölunda lätt
Heja Frölunda :cool:
hmmm, verkar som alla röstar på frölunda för de hatar färjestad :(
Färjestad ska vinnA !!!!!!!!!!!
Guldet ska hem till Karlstad igen... :P
Frölunda..!!
Psykade inte Färjestad Mika Salo..??
tycker ingen
Frölunda ska vinna, men är inte annars så intresserad av Hockey...
Frölunda kommer att vinna!
SOM DOM ALLTID GÖR MOT FÄRJESTAD!! HAHA
Usch, att det kan vara dom hära lagen i final, men det är iallafall bättre än HV...
Gillar inget av lagen, men får väll hoppas på Frölunda för där finns en viss nr 33 som inte gör så mycket väsen men han är ju Leksing också så....
jag gillar inte dom hära lagen främst för att:...
FBK har 4st spelare som jag verkligen älskar att hata... Överskattade Jönnson och (väldigt mycket överskattad ->) Henriksson, + att dom har Nordström och Kåberg, USCH!
Och Frölunda har bara massa medgångs suppotrar men det brukar ju vara så nu att dom med medgångs suppotrar går det bra för, t.ex HV.
T.ex : i semin mot LHC kommer jag aldrig att glömma, tror det var match 4, när 12000 "goa gubbar" är knäpp tysta, det hörs ju mer på matcher i Mora eller Brynäs (och dom hörs inte specielt mycket...) men så fort Frölunda fick något mål, ja då bröt jublet ut, i 10-15 sekunder...
och sen börjar dom: Frölunda *klapp klapp klapp* ggr 4 och sen tystnar dom när LHC är i anfalls zonen. Men men, Suppotrarna gör ju inte Laget...
Det vet dom flesta Leksingar...
Frölunda ! ;)
Tommy Salo spelar där, eller hur ?
Skit bra målvakt !