💬
Logga in
Fuska.se

Vem Var Den Första?

31 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

vem var det som vart medlem först här på fuska.se?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Admin väl?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Admin har ju medlemsnummer 2 tror jag

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja, men först gjorde han väl en testanvändare?

Nivå 5 · Fuskare

Jo, en som hette fuskabot tror jag.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det kanske han gjorde

Nivå 7 · Fuskare

jag va ganska tidig iaf :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Han gjorde en testanvändare först.

Tror det var ifall nån skulle hacka sig in på sidan så skulle man satsa på den första användaren, eftersom att det är vanligast att den är Admin.

Nivå 6 · Fuskare

ja, men man kan ju säga att det ar han som var först iaf

Nivå 9 · Veteranfuskare

zupp, Schläger hette den. sedan gjorde han sig själv och ännu en testanvändare som fortfarande finns kvar. suna var den första riktiga medlemmen här på fuska.se, på fuskarna.nu vet jag inte riktigt...

http://forum.fuska.se/index.php?act=members sortera på Registreringsdatum i stigande ordning.

14 Apr 2006
Nivå 11 · Veteranfuskare

Coolt..!! Jag var iaf ganska sen.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

zupp, Schläger hette den. sedan gjorde han sig själv och ännu en testanvändare som fortfarande finns kvar. suna var den första riktiga medlemmen här på fuska.se, på fuskarna.nu vet jag inte riktigt...

http://forum.fuska.se/index.php?act=members sortera på Registreringsdatum i stigande ordning.

suna var ju mod förut!

nu e han ju vanlig medlem

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Nopp schläger var nr 66 och suna nr 4

Nivå 9 · Veteranfuskare

säker på att det är samma schläger? :huh:

det är iaf det jag alltid har hört.

som sagt är suna nummer 4 men nummer 2 är admin och nummer 3 är admins testanvändare så suna = första riktiga medlemmen.

15 Apr 2006
Nivå 3 · Lärling

Det va nåt o fundera på. MEn vem är den andra då?

Nivå 12 · Mästerfuskare

jag var också ganska tidig. 3siffriga medlemsnummer FTW !

Nivå 4 · Lärling

Nummer 74 här, skulle vart tidigare om inte min email krånglade då.

Jag har varit medlem länge, förut hette denna sidan fuskarna.nu har jag för mig, där hade jag en quiz i ett gamecubeforumet(admin tillät det) som dom som gjorde quizen såg till att den vart klistrad.

Kommer ihåg några av dom svagt en hette typ karata eller nåt sånt och sen så böt dom till en sida som var ljusblå och orange tror jag.

Men det var den gamla goda tiden.(låt mig drömma om den är ni snäll)

Nivå 11 · Veteranfuskare

Det är många medlemmar som registrerat sig för ett tag sen, men inte skrivit mycket. Oftast för mantror sidan förblir inaktiv som den nog var då forumet hade börjat.

16 Apr 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

fuska.se var inte inaktivt i början, pga att fuskarna.nu hade funnits och de som var medlemamr där flyttade i princip till fuska.se. sidan bytte ju eg bara namn och adress. men fuskarna kan nog varit som en del mindre forum i sin forna början...

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Mm, men man kanske aldrig trodde att forumet skulle bli detsamma, vilket det egentligen inte blev. Alla heta disskusioner var borta, man orkade inte vänta på "reveloutionen" och man återvände senare som en tidig men inaktiv medlem.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.