💬
Logga in
Fuska.se

Pokémon Guld/silver

18 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

jag läst på en fusk sida om att det finns legendariska Pokémon Raikou heter den ena vet inte vad dom andra heter men hur i hela världen hittar man dem??? :huh: :huh: :huh:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

fel forum skriv i pokemon forumet i GBA forumet !! ragnarök kommer nog flytta den !

15 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

De heter Sucione, Raikou och Entei <-- Stavning.

Man bara går runt fast jag mötte alla på vägen till 7 staden.

16 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

ok, tack.

och vad snackar du för srunt medion det är rätt forum Guld/Silver är ju till Gameboy

:meddum: :meddum: :meddum: :meddum: :meddum:

nää nu har jag gått omkring länge utan att möta några av de där pokemonen

dom finns ju inte :angry: :angry: <_< <_<

Senast ändrad:

17 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Raikou, Entei och Suicune är VÄLDIGT svåra att hitta. Man kan hitta dem vartsomhelst i Johto där det finns gräs.

Och det är rätt forum.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

ok, tack

det var det jag visste det är rätt forum medion

Senast ändrad:

20 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag tror, att om du går runt i samma gräs ganska länge hittar du en av dem, men de flyr nästan direkt. ^^

24 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

jag lyckades fånga entei dom andra e ju hellt omöjliga

27 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

har haft entei och raikou men började om(orka träna dom)

Nivå 0 · Nykomling

smartisar de bästa e att först få master boll sen gå till hundarna obs! skräm bara dom inte sennär du fåt master boll ska du skrämma hundarna !! sen leta först i 8 staden sen ner där första gräset du ser! sen leta tills du möter en av dom! :D

1 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

:rambo:

↗ till inlägget

jag läst på en fusk sida om att det finns legendariska Pokémon Raikou heter den ena vet inte vad dom andra heter men hur i hela världen hittar man dem??? :huh:  :huh:  :huh:

Du hittar de i grottan i ecrutek city gå bara runt på olika ställen där så hittaru de säkert :cool:

du hittar de i grottan i ecruteak city gå bara runt på olika ställen där så hittaru de säkert!! :cool:

Nivå 0 · Nykomling

dom är på olika ställen hela tiden och man måste jaga dom till fots eller med cykel. det finns inget speciellt ställe man fångar dom på det är helt olika från gång till gång.

2 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Ganska svårt att hitta dom, dock finns lite saker som underlättar när man ska fånga dom.

* Ett bra tips är att ha en Pokemon som kan förmågan Mean Look, t.ex. Gengar, Haunter eller Umbreon.

Mean Look gör så att dom inte kan fly.

* Ett annat bra tips är att söva hundarna innan du fångar dom, eftersom det är näst intill omöjligt annars.

Hoppas det hjälpte. :)

4 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

man kan också använda Golbat med mean look i och med att den är betydligt lättare att få tag i än Gengar, Haunter eller Umbreon.

6 Apr 2007
↗ till inlägget

man kan också använda Golbat med mean look i och med att den är betydligt lättare att få tag i än Gengar, Haunter eller Umbreon.

Haunter är det bara att utveckla ifrån GAstly ^^ annars har du helt rätt med golbat :evil:

Nivå 0 · Nykomling

och gastly är en av dom mest svårfångade pkmn:en på G/S/C.

tkr inte jag :evil:

aslätt att hitta i gräset före första gym staden(har glömt namnet)

och i tornet i den staden

Nivå 0 · Nykomling

på vilket spel? jag har silver och crystal och där är den assvår att fånga.

Nivå 0 · Nykomling

Men sluta bumpa då för fuskas skull! >.<

§1.11 låst!

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.