Raseborg Skrivet 15 April 2006 Rapport Dela Skrivet 15 April 2006 Har tänkt köpa en Nintendo 8-bit men jag vet inte om det finns många bra spel och så att dom inte kostar väldigt mycket. Vet ni några bra spel, så tipsa gärna! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 16 April 2006 Rapport Dela Skrivet 16 April 2006 Nintendo 8-bit finns inte i affärer nu. Du kan däremot säkert köpa det på internet någon stans. Några bra spel är: Super Mario Bros Super Mario Bros 2 (inte lika bra som ettan men ändå bra) Super Mario Bros 3 (Det bästa av dom tre enligt mej) Legend of Zelda (Jättebra äventyrsspel) Legend of Zelda II Adventure of Link (nästan lika bra som ettan men inte riktigt) Ghost & Goblins (eller vad det nu heter) (Väldigt roligt spel men otroligt svårt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raseborg Skrivet 18 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Nintendo 8-bit finns inte i affärer nu. Du kan däremot säkert köpa det på internet någon stans. Några bra spel är: Super Mario Bros Super Mario Bros 2 (inte lika bra som ettan men ändå bra) Super Mario Bros 3 (Det bästa av dom tre enligt mej) Legend of Zelda (Jättebra äventyrsspel) Legend of Zelda II Adventure of Link (nästan lika bra som ettan men inte riktigt) Ghost & Goblins (eller vad det nu heter) (Väldigt roligt spel men otroligt svårt) Ok, tack för tipsen. Vet du vad en NES kostar ungefär på nätet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 Super mario 3 eller 2 men jag tror att det är trean. Det är det där man kan köra multiplayer. En är Luigi och en mario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 just nu är det nog inte värt tror jag att köpa den!! :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 just nu är det nog inte värt tror jag att köpa den!! :unsure: :( det är alltid värt att köpa en NES, du kan ju skaffa battletoads, turtles, alla mario/zelda spel, megaman, FF1-3, faxanadu och du kommer inte ångra dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 Ghost & Goblins är som sagt roligt men det är lika svårt. Ett bra spel om man vill ha utmaning. På nätet kostar NES bara någonting med 500 för det är så gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Respekt_cube Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 asså 8bitten måste man bara ha om man tycker om nintendo. det är absolut den bästa enheten som finns. jag kan spela supermario om och om igen. finns ej ngn anna enhet som står sig emot 8-bitten. och 64 :) super mario 64 own´s :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 2 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2006 Jo, köp 8-bit den är bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 21 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2006 japp, köp det!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg