På Ultra hard och man flyger iväg ganska lätt. Om du har tagit 1083 på Cruel Meelee lär du tävla i VM, för jag tror knappt att de som tävlar där har tagit över 1000 på cruel meelee. Kan du bevisa att du tagit så många? Ta ett kort på skärmen och lägg upp det här så KANSKE vi tror dig.
Ssbm
På Ultra hard och man flyger iväg ganska lätt. Om du har tagit 1083 på Cruel Meelee lär du tävla i VM, för jag tror knappt att de som tävlar där har tagit över 1000 på cruel meelee. Kan du bevisa att du tagit så många? Ta ett kort på skärmen och lägg upp det här så KANSKE vi tror dig.
Det är ju lätt att fejka e bild, jag tror inte nån i världen fått ens över 50... <_<
↗ till inlägget
Hahaha . Samma hela tiden (h)
men han gör ju samma sak hela tiden... :blink:
Världsrekordet är 565.
:blink: Har han hållit på så där och fått 565 Kos???
Världsrekordet är 565.
:blink: Har han hållit på så där och fått 565 Kos???
Ao klart man gör samma sak hela tiden ifall det är bra.
Och ja han har hållt på så till 565 KO's
orka hoppa runt och sen göra a och ner... :blink:
han hållde väl typ på i en timme...
Ny Total 17 stycken
Mitt bästa är med Jigglypuff, och då 25 KOs :/
jag har fått 11 med roy som mest sen har jag fått några 2:or, många 1:or och många 0:or
ehh när man gör smash så brukar man väl oftast använda C-spaken, fast de kanske inte går med dom där tränings sakerna. Och jag har aldrig prövat p.g.a. lathet.
Inte jag heller.
har väl fått några stycken.
haha nästan alla mina vänner använder den jag hatar den och har alltid gjort det använder den alldrig !ehh när man gör smash så brukar man väl oftast använda C-spaken, fast de kanske inte går med dom där tränings sakerna. Och jag har aldrig prövat p.g.a. lathet.
har 10 med roy nu och totalt 30
bara 9 med roy=(
jag har 11 med roy :P gör mest b-upp
7 med roy.
jag kommer inte ihåg men det är ganska lätt om man tar DK med B-ner, så klarade jag 100man meele
Jag har 16 med Fox, och 25 med Jigglypuff.... över 60 något med Ganondorf...