💬
Logga in
Fuska.se

Vill Ha Ett Nytt Spel!

22 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Det börjar bli tråkigt i spel hyllan eftersom jag bara har 2 spel:star wars:rebel strike och konungens återkomst!Så nu vill jag ha ett bra spel som man inte tröttnar på!O.B.S Inte inte mk:dd eller z:ww!

köp metal gear solid the twin snakes!

Nivå 5 · Fuskare

starfox lr ssbm kanske?

Nivå 6 · Fuskare

Det börjar bli tråkigt i spel hyllan eftersom jag bara har 2 spel:star wars:rebel strike och konungens återkomst!Så nu vill jag ha ett bra spel som man inte tröttnar på!O.B.S Inte inte mk:dd eller z:ww!

Ja du kan ju ta ssbm, moh:rising sun,TonyHawk underground eller Sonic Heroes om du väntar några dar.

nej metal gear solid the twin snakes!ssbm ocså förstås!

Nivå 4 · Lärling

Super smash bros meelie

Nivå 6 · Fuskare

Ett annat roligt spel är MOH:Frontline.

Nivå 1 · Novis

Jag ycker att du ska köpa STAR FOX det är gete långt och det är F^n så JÄV``A SVÅRT så det inte är sant jag har det men jag har knappt kommit till början alla som har star fox som jag känner det 8 stycken och dom är på samma ställe och kan inte komma längre

jag rekomenderar metroid prime också,om du intee hade det!

Nivå 5 · Fuskare

vilket typ av spel gillar du?

japp,vänta nu,så ska vi se vad han svarar!

2 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare

Jag ycker att du ska köpa STAR FOX det är gete långt och det är F^n så JÄV``A SVÅRT så det inte är sant jag har det men jag har knappt kommit till början alla som har star fox som jag känner det 8 stycken och dom är på samma ställe och kan inte komma längre

Jag tyckye inte att det var så svårt, varvade det på 1 vecka!
Nivå 2 · Novis

SSBM

där e nåra förslag

Nivå 2 · Novis

Jag tycker att du ska köpa SSBM det är ju stort och tar 100 år att klara om ma ska klara allting

nja,jag har bara nåra trofeer kvar

Nivå 12 · Mästerfuskare

Metroid Prime,Zelda:The wind Waker,Sonic Heroes(när det kommer),Star Fox Adventures.

samma som ovan,fast byt ut sonic heroes mot MGS the twin snakes!

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #19

Okej,tack för förslagen!men jag e nog mest sugen på att köpa mgs:the twin snakes och desert storm 2!

haaaaaahahaaha!!!!!!!!mitt förslag vann!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in