Det börjar bli tråkigt i spel hyllan eftersom jag bara har 2 spel:star wars:rebel strike och konungens återkomst!Så nu vill jag ha ett bra spel som man inte tröttnar på!O.B.S Inte inte mk:dd eller z:ww!
Vill Ha Ett Nytt Spel!
köp metal gear solid the twin snakes!
starfox lr ssbm kanske?
Ja du kan ju ta ssbm, moh:rising sun,TonyHawk underground eller Sonic Heroes om du väntar några dar.Det börjar bli tråkigt i spel hyllan eftersom jag bara har 2 spel:star wars:rebel strike och konungens återkomst!Så nu vill jag ha ett bra spel som man inte tröttnar på!O.B.S Inte inte mk:dd eller z:ww!
nej metal gear solid the twin snakes!ssbm ocså förstås!
Super smash bros meelie
Ett annat roligt spel är MOH:Frontline.
Jag ycker att du ska köpa STAR FOX det är gete långt och det är F^n så JÄV``A SVÅRT så det inte är sant jag har det men jag har knappt kommit till början alla som har star fox som jag känner det 8 stycken och dom är på samma ställe och kan inte komma längre
jag rekomenderar metroid prime också,om du intee hade det!
vilket typ av spel gillar du?
japp,vänta nu,så ska vi se vad han svarar!
Jag tyckye inte att det var så svårt, varvade det på 1 vecka!Jag ycker att du ska köpa STAR FOX det är gete långt och det är F^n så JÄV``A SVÅRT så det inte är sant jag har det men jag har knappt kommit till början alla som har star fox som jag känner det 8 stycken och dom är på samma ställe och kan inte komma längre
SSBM
där e nåra förslag
Jag tycker att du ska köpa SSBM det är ju stort och tar 100 år att klara om ma ska klara allting
nja,jag har bara nåra trofeer kvar
Metroid Prime,Zelda:The wind Waker,Sonic Heroes(när det kommer),Star Fox Adventures.
samma som ovan,fast byt ut sonic heroes mot MGS the twin snakes!
Okej,tack för förslagen!men jag e nog mest sugen på att köpa mgs:the twin snakes och desert storm 2!
haaaaaahahaaha!!!!!!!!mitt förslag vann!