DonaldDuck Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 två bilder på mig =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag vet att det är mycket playtime. 1 timma är åt UI customizing. 15 minuter åt en undead som ganka oss och sen quest gubbarna. och typ 1.5 timmar åt afk. Annars går det som smort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag vet att det är mycket playtime. 1 timma är åt UI customizing. 15 minuter åt en undead som ganka oss och sen quest gubbarna. och typ 1.5 timmar åt afk. Annars går det som smort. En fråga, När jag reffa min friend till Trial häromdan så testade jag att få 3x mer xp att döda själv..Men det var vanligt fast när vi är i grupp så e det 3x mer xp, Så vet du hur man kan levla helt ensam som du gör med 3x mer xp när man reffat? Annars kan jag bara bli lvl 30 med 3x mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Jag vet att det är mycket playtime. 1 timma är åt UI customizing. 15 minuter åt en undead som ganka oss och sen quest gubbarna. och typ 1.5 timmar åt afk. Annars går det som smort. En fråga, När jag reffa min friend till Trial häromdan så testade jag att få 3x mer xp att döda själv..Men det var vanligt fast när vi är i grupp så e det 3x mer xp, Så vet du hur man kan levla helt ensam som du gör med 3x mer xp när man reffat? Annars kan jag bara bli lvl 30 med 3x mer... Ni måste vara i grupp och rätt så nära varandra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Min main: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Har fått bra svar på mig fråga nu från g1zm0 och Garone, Ty! Laddar upp bild på Roguen imorrn när jag blir 20 från 17 på typ 3 min xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 http://img504.imageshack.us/img504/2323/karkterkzy7.jpg Spelar Warhammer nu dock. Vad är det för bow/x-bow? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 http://img504.imageshack.us/img504/2323/karkterkzy7.jpg Spelar Warhammer nu dock. Vad är det för bow/x-bow? http://www.wowhead.com/?item=32336 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Jag på ptr :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Hur fick du den? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Hur fick du den? :S samla på dig 50 mounts ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 f*n vad jobbigt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg