Amen snälla lilla gubben. Det finns minst lika många personer på en PvP server som inte kan PvPa som på en PvE server.
Vill ni fortsätta ha diskussionen får ni ta den i PM eller något.
Amen snälla lilla gubben. Det finns minst lika många personer på en PvP server som inte kan PvPa som på en PvE server.
Vill ni fortsätta ha diskussionen får ni ta den i PM eller något.
Lyckad Naxx raid igår, clearade hela skiten. Fast jag råkade releasea spiriten när jag hade dött på KT så jag fick ingen achievement :P Men T7 head blev det iaf :D
http://img443.imageshack.us/img443/4476/wowscrnshot071209015339.jpg
Då borde du väl inte kunna loota heller? :S
↗ till inläggetKlart man kan få loot om man releasat, achievement är dock bara för dom som var närvarande precis när han dog med andra ord om man DC'ar eller corpserunnar får man det ejDå borde du väl inte kunna loota heller? :S
Måste växla ihop det med nåt annat då...
Har ingen bild men ska ta när jag köpt gamecard. Men här är armory. Detta är mina bästa chars.
LÄNK:
Bergqvist (min hunter jag ska lvla när jag nåt 80 (tror jag))
Finns en tråd för armory
Gif en horde hunter =/
Vad heter den där addonen som "pressar ihop alla bags"? hade den en kort stund tidigare men sen krascha hårddisken och nu kommer jag inte ihåg :/
↗ till inläggetBagnonVad heter den där addonen som "pressar ihop alla bags"? hade den en kort stund tidigare men sen krascha hårddisken och nu kommer jag inte ihåg :/
Min Main Började för 3 - 5 dar sen, och jag raffar med min polare.
Kommer med en bild sen servern är nere.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in