Här är min level 11 ;)
Hur Ser Din Char Ut?
↗ till inläggetÄr det din Main? Om inte är du nybörjare eller? ^^Här är min level 11 ;)
↗ till inläggetJa jag är nybörjare så det är min main.↗ till inläggetÄr det din Main? Om inte är du nybörjare eller? ^^Här är min level 11 ;)
Okej, men då är det bara att levla på! Så kan du skicka en Screen Shot när du är lvl 20 :D
Gratz! Kört något raid eller heroic än? :D
↗ till inläggetHar aldrig fattat va de där lila under din health bar och rage är får något, där det står 0/1691K...
↗ till inläggetDet är XP↗ till inläggetHar aldrig fattat va de där lila under din health bar och rage är får något, där det står 0/1691K...
Andra är rep
↗ till inläggetDet är XP↗ till inläggetHar aldrig fattat va de där lila under din health bar och rage är får något, där det står 0/1691K...
Andra är rep
Jaha, vet hur man får dit rep men inte XP :P
↗ till inläggetLol ^^ Finns ju konsikvenser med att skjuta på hordes, och speciellt om det är en 25manna raid xD
↗ till inläggetJust det! Ha respekt för horde, annars kommer kossor i din brevlåda imorgon!
↗ till inläggethehe coolt, än så länge är väl bara några stycken servrar uppe eller?
↗ till inläggetHaha.
Alla är locked nu. Det har gått 6 min och min server är inte uppe ?!1+11++11?+1+
↗ till inläggetJa, och nu står det bara Connected när jag försöker komma in, sen om jag klickar Cancel så ser man typ 6-7 servrar som antingen är Locked eller Offline.Alla är locked nu. Det har gått 6 min och min server är inte uppe ?!1+11++11?+1+
↗ till inläggetProvade en tysk server, 20k i que.↗ till inläggetJa, och nu står det bara Connected när jag försöker komma in, sen om jag klickar Cancel så ser man typ 6-7 servrar som antingen är Locked eller Offline.Alla är locked nu. Det har gått 6 min och min server är inte uppe ?!1+11++11?+1+
hade 200k till en server för 5 min sedan. Sjuk lol