Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?


Gäst Elite
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Sorry för att jag går off-topic men är det någon som har Axe of Deep Woods + Skullflame Shield också?

 

Har ingen bild men här kommer lite info iaf :

 

Namn : Glaifon (tror ni har sätt mig på wolfguards *bleep* noob film)

Server : Genjuros [EU]

LeveL : 60

Class : Warrior

Guild : (ingen)

playtime : 24 dagar (just nu)

Gear : Valor (halva) och bracers of heroism.

Guld : runt 150

Epics : 3 (Lifestone, Axe of Deep Woods och Skullflame shield)

 

 

Ifall ni inte sätt på mig bli gankad av noob gillet <Wolfguard> kan ni ju ta en titt på www.youtube.com (sök på glaifon eller wolfguard). Då skrattar ni antingen åt vilka noobs dom faktsitkt är eller så skrattar ni åt filmen (jag vet bara 5st som skrattar åt MIG och det är dom).

 

Detta kanske räknas som reklam men jag är inte säker så jag skriver det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Tackar tackar om du någonsin börjar på servern khadgar adda mig så ser jag till att du kan komma in i guilden: The Flame Keeper ;D det är gratis tabard för alla som "proof himselph for the flame" ;D (det gör du genom att vara trevlig, hjälpa andra i low lv instance mm)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OK... så här ligger det till, vi svenskar är bäst i europa på WoW, ja gick in i denna länk me stora förhoppningar om att få se detta men de ända man fick se var några kids me låglevlar.. ack o ve.. självklart fanns de drygt 5 stycken som faktiskt såg bra ut.. kom igen nu o visa hur uber gearade och pwnande vi svenskar e på detta spel..  aja lite om mig... min 60 warrior

http://img117.imageshack.us/img117/6152/parzjq9.th.jpg

 

Ms specc men ja har båda Warblade of Hakkari från zg eftersom ja brukade va fury tills ja fick zinrokh.. har en 60 prälle oxå ska fixa bilder. inte alls lika bra gearad bara 1 prophecy och benediction resten e från zg o aq20 på den

 

nice warlock! jag tror jag har sett dig! utanför gadgatztan (fel stavat) och jag sa typ nice helm till dig.. :D :P

 

nästan säker på att de var du! ;) jag spelar också på khadgar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...