Själv tycker jag Radek hamr fast jag hejar på Frölunda.
Han är stabil och en bra skytt.
Själv tycker jag Radek hamr fast jag hejar på Frölunda.
Han är stabil och en bra skytt.
Har inte sett så mycket men tycke Jason Krog.
Varför e inte han med? :huh:
Har glömt han :unsure: sorry,Det finn ju många bra spelare.....
Radek Hamr har varit ganska grym.
Vilken final menar du ?
Ifall du nu menar överhuvudtaget, så tycker jag defenitivt Tommy Salo.
Han storspelade i Färjestads hemmaplan !
Tommy Salo ofcrs
tommy salo
ledin e sämst både rå o ful
Radek Hamer tog jag, han e ju riktigt grymm men han e tätt följd utan Jörgen Jönnson å Tommy Salo som har varit riktigt bra en hel del, utan honom hade ju frölunda vart kossade!!
Men senn så måste ja bara få säga en sak om Per Ledin, Ja blir så jaevla pissed off på alla som håller på å klagar på honom!!Jag tycker att han bara visar att han är en av väldigt få spelare som har stake nog att säga sånna saker!!Okejj jag kan erkänna att de sista var rätt grovt, men han visar ju bara att han har stake att göra sånna saker, å de verkar inte finnas en enda spelare till i hela elitserien som vågra göra det vad jag vet!!
du glömde alternativet annan
Tommy Salo, vilket spel
↗ till inläggetRadek Hamer tog jag, han e ju riktigt grymm men han e tätt följd utan Jörgen Jönnson å Tommy Salo som har varit riktigt bra en hel del, utan honom hade ju frölunda vart kossade!!
Men senn så måste ja bara få säga en sak om Per Ledin, Ja blir så jaevla pissed off på alla som håller på å klagar på honom!!Jag tycker att han bara visar att han är en av väldigt få spelare som har stake nog att säga sånna saker!!Okejj jag kan erkänna att de sista var rätt grovt, men han visar ju bara att han har stake att göra sånna saker, å de verkar inte finnas en enda spelare till i hela elitserien som vågra göra det vad jag vet!!
visst stake men han e rå och hur moget e det å kalla nån tjokis det gör lågstadie elever
Tommy
Färjen får bara inte vinna ikväll
Jörgen Jönsson såklart. Men hela Färjestad äger sönder Frölunda.
Vi tar guld ikväll!
jag tog rösta blankt kollar inte på ishockey
salo??? han kan minsan Slå ledin med klubban på vaderna hellre Ledin än salo(kommer från ett äkta Färjestads Fans) dessutom är Hento bätre än salo :angry:
↗ till inläggetRadek Hamer tog jag, han e ju riktigt grymm men han e tätt följd utan Jörgen Jönnson å Tommy Salo som har varit riktigt bra en hel del, utan honom hade ju frölunda vart kossade!!
tycker du det är ok att skrika "Tjockis" till en motsåndarspelare (som inte är tjock) i direktsändnig ? Eller att skrika "ööh ! din j*vla tjocka tattar jävel ! " till en dommare ?
BadSanta, självklart ska du säga att Salo inte är bra, du hejar ju inte på Frölunda ?
Jörgen Jönsson var bäst i finalen tror jag (kommer inte ihåg)
jag måste säga att radek hamr varit bra även fast jag hejar på frölunda
Jörgen Jönsson
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in