Hoppa till innehåll

Vice City

Winters

Rekommendera inlägg

Tja. Jag har klarat det mesta nu. Har köpt upp alla bolag och klarat alla uppdrag som man får vid varje bolag.

Har köpt:

Taxi Bolaget

Malibu club

Tryckeriet

Filmstudion

Bilfirman

Hamnen

Strippklubben

Glassbilen

Nu har jag inga uppdrag kvar. Men jag har fortfarande inte dödat Sonny eller Lance.

Uppdragen finns helt enkelt inte kvar längre.

Det ända som finns på kartan nu är V för mitt hus, B för alla ställen där man kan spara och mina bolag.

Vart går jag nu? Har klarat alla uppdrag vid bolagen.

Redigerat av Winters
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På strippklubben finns det inga uppdrag att göra dessvärre. På glassfabriken ska man göra ett uppdrag. Du ska akta dig från polis och andra gäng för dom försöker bara förstör för dig. Vet inte hur mycket man ska sälja. Men jag tror det är 100.

Har du spelat alla småuppdragen? Som radibilsracet vid stranden på den första ön?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stripp kluben finns ett mini uppdrag du ska kolla på tjejen i rumet man kan gå in i 5 min och då kommer en sak som du får pengar av sen dela ut 50 glasar PS du kommer kunna komma in i ett nyt stripp rum och kolla på en annan tjej som strippar (mini film)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTA Forum? Ok nästa gång ska jag posta där. Är lite ny förstår du :(

@Presentation. Inte exakt alla småuppdrag. Men jag gjort den med crossmoppen. Försökte klara av radiobilsrallyt men jag kan inte styra så bra. Måste man göra småuppdragen för att komma vidare då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du dödat Sonny han som man är skyldig 2 miljoner kronor till efter en olycka vid en knarkaffär? Det är det sista uppdraget i storyn...

Hur ska jag kunna döda honom? Det kommer inte upp fler uppdrag. Allt jag gör är kör runt och samlar pengar från mina bolag. Är det något speciellt jag ska göra nu?

Komigen, någon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...