Xeller Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Lyssnar ni på simple plan om ni gör det vad tycker ni om deras nya låt crazy? gillar alla deras låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 ja lyssnar inte på de - va e de för nån musik ???????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 @medion: Det är amerikansk mainstreampunkrock...sån musik som alltid är med i ungdomsfilmer som t.ex American Pie & Eurotrip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Lyssnar inte på Simple Plan, har hört några få låtar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Lyssnar lite på dem, men tycker Nine Days å Yellowcard e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Nej jag lyssnar inte på det bandet, har för mig att jag har hört någon låt med dom någon gång. Men inget som jag minns, jag tyckte nog inte att dom var speciellt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeller Skrivet 20 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 De har gjort filmmusik till fantastic four,The new guy,freaky friday och scooby-doo.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Lyssnar ni på simple plan om ni gör det vad tycker ni om deras nya låt crazy? gillar alla deras låtar... off topic crazy är inte en ny låt. den var med på deras album still not geting any, men den har itne blivit en hit förrän nu. on topic simple plan är extremt bra . de sa bara klick när jag hörde dem för första gången ( :wub: ) nejmen ärligt, de ör bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Simple Plan är bra... Dom bästa låtarna är Welcome to my life, Utitled, Shut up och Crazy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Simple plan är usla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Jag har bara sett någon musikvideo med dem och jag tycker att de sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 De e skitcoola.Jag gillar crazy, shut up och welcome to my life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.