Dolphin Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Är ganska nyfiken på vilket av dessa två system som ni tycker är bäst. Mac har aldrig jag surfat på eller spelat på för den delen. Så är Mac annorlunda än PC och vilket system är bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Pc tycker jag. Det är mera spel till pc :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ja om du gillar bilder/media, så är nog MAC bäst. Men om du gllar spel är PC bäst =) dock lite annorlunda aktivitsfält där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Okey. Är inte så speciellt intresserad av bilder, dock gillar jag Musik/media. Spelar hellre ett bra spel än att hålla på med bildeer, hmm då tycker jag att PC är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 PD är mycket bättre. Jag kommer igåg att skolan hade en Mac dator för länge sedan och den var väldigt dålig förutom ett spel som var ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Msc ska du ha om du grejar mycket med Musik/Media/bilder osv. PC om du är en gamer. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 PC såklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Pc naturligtvis. Mest för att jag har den och att jag aldrig använt Mac. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Det beror på vad man tänker göra med sin dator. Spel - Då tycker jag PC.. Men MAC är vell mera en "jobb dator"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) äftersom alla jag känner + skolan & allt har PC så är det förmodligen det bästa & som R-110 sa, MAC är mer jobb dator Redigerat 24 April 2006 av mr COOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 Mac = Lite mer jobbdator (kontor) Pc = Speldata om man inte har en speciell Dell typ. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 27 April 2006 Rapport Dela Skrivet 27 April 2006 CarlJohnson bekräftar §1.13 av denna tråd. - Tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg