Men det suraste med att ha så mänga det är ju att minst 30% är tråkiga och minst 50% är gamla.. + att det kostar, eller har kostat. Jag har lagt ned minst 40 000 kr på alla spel jag äger o konsoll etc.
Hur Många Spel Har Ni?
typ 50 hela,30 nerladdade och brända, och typ 200 demos min pappa preminerar på spel tidningar
Ca125 orginal...400 brända + nerladdning
jag har nog 4-5 stycken.... :( ,,, Jag köper mer konsol spel i stället!
Jag vet inte jag har inte tid att räkna vem gör det jo nördar :angry:
Snyggt sagt men jävli*t DUMT :angry:Jag vet inte jag har inte tid att räkna vem gör det jo nördar :angry:
typ 20
Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry:
HAHA men fatta typ inte exakt då skulle inte jag veta :angry:Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry:
runt 20 spel
<_<
typ 100..
men då kan väll du skriva hur lång tid det tar efter som du är en sånn :angry: :angry:(kimen @ 05/02-2004 15:13:34)Vad då ??????? dumt jag har inte tid med det men nördar har la tid dom gör sina läxor och sånt på en minut eller nått :blink: :angry:
HAHA men fatta typ inte exakt då skulle inte jag veta :angry:
Hur f*n kan ni ha råd med det? Det är ju dyrt med spel..
Jag har väl ca 10 st :D
Vette för f*n. Har väll iafa över 100 men inte orginal då...har typ bara runt 30 orginal och så har man ju en massa demos men har inte så många installerade. :huh:
ja har 124 hela dataspel!!! å typ 67 spel till andra konsoler
Du "Bigbrother" sluta vara så förbannat elak mot nördarna, dom förtjänar också lite respekt!
hm.................. :blink:
Typ 20 styck kanske....har man bra spel räcker det!