💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Film Tycker Du Mest?

21 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Vilken film tycker du mest om?

Jag själv tycker mest om

American pie 1,2,3,4 =) den bästa filmen som man kan tänka sig :P

//tack

Nivå 10 · Veteranfuskare

2 Fast 2 Fiorus ( Stavning ) är bra !

Mission Impossible 1 är också bra, ska kolla på tvåan idag. ;)

Nivå 7 · Fuskare

James Bond

Varför finns det ett Musik/Media forum?

Ämnet: King Kong, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith & Härskarringen (Alla filmerna!)

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen

American pie filmerna är en av de bättre komedierna som har gjort här i världen.

Annars så är Gladiator en väldigt bra actionfilm som har blivit en klassiker.

Om vi ska snacka om äventyrsfilmer så är Sagan Om Ringen den ulitimata filmen, dem filmerna är likamed mycket spänning och andra saker.

Nivå 6 · Fuskare

Min är kanske alla Konungens återkomst. Den är rätt bra. Men det finns många komedier som är jätte bra men kommer inte på någon.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag gillar skräckfilmserierna Exorcisten, Halloween, Fredagen Den 13:e, Terror på Elm Street m.m. Fast den bästa av dem är ändå Exorcisten för det är en klassiker.

När det gäller komedi så är ju Ace Ventura: Den Galopperande Detektiven och Dum & Dummare två väldigt roliga.

Jim Carrey gör väldigt bra komedier så att det är klart att dom flesta av hans komedier har blivit succer.

Har sätt Exorcisten, det är en bra klassiker. :)

Nivå 4 · Lärling

Jag älskar Science Fiction filmer så Jag robot och Star Wars är ett klart val.

Senast ändrad:

Dom gamla filmerna av Star Wars är klassiker, härliga lasersvärdueller och en lysande handling. :)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Troja är otroligt bra. Men jag gillar nog Pirates of the Caribbean mer. Hoppas att 2:an också kommer bli bra.

Nivå 7 · Fuskare

Den bästa filmen som någonsin har gjorts är ju solklart Forrest Gump, finns ingen bättre film!!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Forrest Gump har en väldigt bra handling och det är en väldigt bra film.

Nivå 5 · Fuskare

alla star wars filmerna :cool:

Nivå 5 · Fuskare

Dum och ännu dummare & MI2 är två väldigt bra fimer.

fel,fel,fel den bästa filmen som någonsin har gjorts är den franska komedim på engelska som heter Håll käft där man får hysteriska skrattanfall stup i kvarten

25 Apr 2006
Nivå 9 · Veteranfuskare

Vet inte riktigt, finns många bra. Terminator 3 måste man iallafall se innan man dör. MI3 tror jag blir bra....

Tips: Lägg den här i Musik/Media tråden

The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!? http://imdb.com/title/tt0057181/ Den är bäst!

26 Apr 2006
Nivå 5 · Fuskare

Hela Häsrkarringen trilogin. Det är ett tidlöst mästerverk.

Nivå 4 · Lärling

Haggard...........

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in