Dave37 Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 du kan få max 8 blizzard och min 15 icebeam. inte i närheten lika mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nehe,men du behöver inte bli så sur bara för det. Tycker ändå att blizzard är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 jag tar ice beam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Nehe,men du behöver inte bli så sur bara för det. Tycker ändå att blizzard är bättre. jag blev inte sur.jag bara sa att man inte kan få lika många blizzard som ice beam. :cool: :lol: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Ok,sorry att jag misstolkade det du skrev ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 I RBY var Blizzard bättre, men de ändrade 90% accuracy till 70%, och det gjorde en så stor skillnad att Ice Beam är överlägsen Blizzard numera. Snorlaxen är bättre för att han har ju snore också. Sleep Talk är 100x bättre än Snore, och Mew lär sig det. Snore skadar knappast någon speciellt mycket, och om man har en Ghost så skadar det inget alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 har du rest och sleep talk så har du 1 attack som är beroede av en annan attack. det tar alltså upp 25% extra attack plats bara för att kunna använda 1 attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 Snore tar upp lika mycket plats. Med Sleep Talk så kan man använda tre andra attacker medans man sover, med Snore bara en svag attack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2006 jag håller nog ändå på recover. även om rest är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Jag kommer inte ändra mej REST ÄR BÄST!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 man ser typ inte den gula texten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 man ser typ inte den gula texten. Vet du vad markera är :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg