↗ till inläggetOO NEJ ..jag sa till minikjag ska skaffa 3 mew och 3 mewtwo i lv. 100. har för tillfälet:
mewtwo lv.100
mew lv.100
mewtwo lv.74
mew lv.47
vad det till mig du sa: du har bara härmat mig.
Crystal
bra! :lol: tänkte väl det.
:D
↗ till inläggetmm :Dbra! :lol: tänkte väl det.
:D
jag har bara en mewtwo och en mew
jag råka fånga en mewtwo för mycket så jag får väl byta bort den.
jag har klarat hela pkmn blå på bara 10 tim. det ni.
↗ till inläggetojjj jag har klarat pokeligan på 7.46jag råka fånga en mewtwo för mycket så jag får väl byta bort den.
jag har klarat hela pkmn blå på bara 10 tim. det ni.
SKOJJA
dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :)
↗ till inläggetMEN ÅÅÅÅÅÅ det är ju inte attackerna som avgör ...tyranitar tar ju mew hur lätt som helstdom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :)
↗ till inläggetHur hade du tänkt att Mew ska slå Tyranitar då? Jag kan inte tänka mig att Tyranitar slår Mew om den har Dynamicpunch eller Surf t.ex., och om Tyranitar inte har Crunch. Förklara.dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :)
Dessutom, Anden, Tyranitar är inte svag mot Ice.
↗ till inläggetmen han är väll starkdom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :)
↗ till inläggetvilka attacker kan mew inte lära sig?dom som säger att tyranitar tar mew fattar ju inget..mew kan lära sig alla sorters attacker (nästan) och äger alltså därför att en blizzard skulle ta ut tyranitar enkelt,och mew är snabb så man tjänar mycket på det också :)
och desutom är tyrannitar dark och rock vilket betyder att den har fler svagheter
än mew som bara är psychic.
"mew är snabb så man tjänar mycket på det också" <--------stämmer.
och när man byter över mew till silver/guld/crystal håller den i brihtpower som försvagar motståndarens accurcy (lr. hur det stavas)
Så det så!!!
Deä har du en POÄNG
skälvklart!
du kan inte hitta ett större mew/mewtwo f a n än jag.
:kung:
Hmm..
tyranitar lvl 100
pikathu lvl 100 hur det nu stavas
cellyby lvl 100 hur det nu stavas (byte)
gengar lvl 100
hunter lvl 100
mew lvl 100 (byte)
skyplom lvl 100
diglett lvl 100
weepinbell lvl 86
kangaskan lvl 96 hur det nu stavas (byte)
THE END
varför har du haunter och gengar i lv. 100 ???
:huh:
När han kan ha Gengar i lvl 100 :D :P :)
tack för avslutandet av min mening.
:lol:
Så vilka av Mews attacker är supereffektiva mot Tyranitar?
Tyranitars svagheter och Mews bästa attack av den typen:
Fighting(4X): Mew lär sig Dynamicpunch men jag vet inte vem som skulle lära Mew den attacken utom för just Tyranitar.
Ground: Mew lär sig Earthquake och det är en bra attack för att slå Tyranitar, speciellt med en Swords Dance.
Water: Mew lär sig Surf, men det är en ovanlig attack på Mew.
Grass: Mew läs sig inga bra Grass-attacker förutom Giga Drain, som dock är sämre än Surf mot Tyranitar.
Bug: Mew lär sig inga Bug-attacker utom Fury Cutter. :/
Earthquake med Swords Dance är bäst för Mew att slå Tyranitar med. Men Tyranitar kan lätt slå Mew med Crunch. Många Tyranitar har Crunch.
man kan je mew recover lr. rest.
Lär den rest!!
Nee man ska lära den recover istället!!!