G/S/C - guld, silver och crystal.
Crystal
Lugia lvl100
mewtwo lvl100
ho-oh lvl100
suicune lvl100
raikou lvl100
articuno lvl100
psy och is pokemon är bäst!
men ho-oh är en eld pokémon, men det bryr jag mig inte om! :medieval: :meddum:
↗ till inläggetVart har du hittat Articuno??
Lugia lvl100
mewtwo lvl100
ho-oh lvl100
suicune lvl100
raikou lvl100
articuno lvl100
psy och is pokemon är bäst!
men ho-oh är en eld pokémon, men det bryr jag mig inte om! :medieval: :meddum:
Linkat ?
↗ till inläggetDet skulle ju vara en fälla för att se om han ljög lol !Linkat ?
då hade ni ju kunnat fråga om mewtwo istället.
Jag har Arcanine, Pidgeot, Gyarados, Meganium, Kabutops och Mewtwo på nivå 100. :cool: Venusaur också. :P
dom mäktiga gräs pkmn:en meganium och venusaur. COOOLT!!! <<<---- nej!
men kabutops är grymt bra i och med att han kan lära sig sten, is, vatten och gräs attacker.
och självklart äger Mewtwo!!!
↗ till inläggetNja håller inte med dej im kabuto!!dom mäktiga gräs pkmn:en meganium och venusaur. COOOLT!!! <<<---- nej!
men kabutops är grymt bra i och med att han kan lära sig sten, is, vatten och gräs attacker.
och självklart äger Mewtwo!!!
har du kört med en själv?
↗ till inläggetKabuto äger!*Dave37.har du kört med en själv?
Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
↗ till inläggetBara för att han är bäst!!Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
↗ till inläggetso? han kan lära alla attacker.Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
↗ till inlägget*Dave37 is back :D äntligen!!Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
↗ till inläggetMm han har väl haft skriv förbjud för en varning!Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
Jaja åter till ämnet!
↗ till inläggetJag tycker att han inte är nån pokemon utan ett fusk!Vad ska man med Mew till. Han är så oldschool <_<
ja det är ett fritt land. men om någon pkmn är fuskpkmn så är det mewtwo.
↗ till inläggetOm jag tänker efter så har du nog rätt!ja det är ett fritt land. men om någon pkmn är fuskpkmn så är det mewtwo.
ja jag har oftas det när det gäller mewtwo och mew.