💬
Logga in
Fuska.se

Hl2

27 svar · startad

Hur många ska skaffa half-life2?jag funderar på det,men man måste ju ha värsta monsterdatorn!

det står i PCgamer special vad man behöver för dator

jag vet...vad behöver man då??

jag kanske ska köpa det och jag tror att min data ska klara det för att den är ganska bra det är bara musen som är skit seg så jag har en annan för tillfället

jag måste uppgradera min processor!

man behöve3r faktiskt inte mer än 0.7 gh :blink:

och minst 2 gb ledigt (d tar upp ca 1.5 gb

Jag ska lugnt köpa det, datorn klara det lätt.

Senast ändrad:

Nä man behöver ingen monster dator, räcker lätt med en gamer dator..

4 Feb 2004

min data kommer att klara det

faaaan va jag ska köpa det!!vad har ni för grafikkort?

jag tror att jag har Geforce 4 MX eller något sånt fast vi skulle egentligen ha Radeon 9700 eller vad det heter och det är bra

om man köper ett asus radeon eller hercules radeon får man en kupong så man kan få half-life 2 gratis

jag har g-force 4 mx 440!

ATI Radeon, den senaste o bästa.. Fast du behöver en monster dator för att ha ett sådant..

half life 2 e skit snyggt.man kan typ ta upp element och kasta och sånt!

half life 2 e skit snyggt.man kan typ ta upp element och kasta och sånt!

Element?! Shit va grymt. Vad mer kan man göra?

jag har sett en trailer där man tar betongbokstäver och kastar på ett monster!man har ett speciellt vapen som gör att man kan ta upp saker man kan typ ta en container och släppa på nåt som e neranför en!!!!!!!!!!!!ni vet dom monstrena som sjkuter grön el??man kan bli kompis med dom.tunnor,element,karaktärenrea e skitsnyggt gjorda monsterna kan kasta tunnor och sånt.jag blev skitförvånad så som ettan slutade.

Hehe grymt. Hoppas det kommer på PS2 så man kan lira mot kompisarna..

hur mycket ram minne kräver de då?

Min dator klarar det lätt men jag ska inte köpa det för jag spelar bara cs så jag ska köpa cs cz jag har Geforce xp 5200 :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in