vart kan man köpa nintendo wifif usb connetcor ??
Vart Kan Man
www.webhallen.se
www.spelbutiken.se
www.gameshop.se
Där hittar du nog nån!
*dubbel inlägg*
sry
på pricerunner finns det en för 300 kronor...om du söker där... ^_^
men jag vill inte beställa jag vill köpa från affär
jag behöver svar snabbt
i spel butiken play.
EBgames
är du säker på att det finns i ebgames
Men gå och kolla?! Är 99% säker på att det finns
jag ska köpa en nintendo wifi usb connector och jag ska titta där får vi se om det finns
↗ till inläggetMen seriöst, det finns säkert i alla spelaffärer så gå och kolla <_<jag ska köpa en nintendo wifi usb connector och jag ska titta där får vi se om det finns
tror du ja <_<
annars kan du gå till kjell & c.o där har dem en som funkar precis likadant + billigare men jag vte inte rikigt namnet på vad den heter
jag hittar inte vadå kjell eller vad det nu står jag menar affärer i stan typ :gitarr:
fel att kolla det finns förmodligen på alla spelinriktade affärer om den säljer DS vill säga.
vet nån inte vart det finns nintendo wifi usb connector att köpa jag ska kolla på game men vet ni ett annat stelle så skriv snabbt jag har längtat till det fett länge! :P ;) :kung: :gitarr:
↗ till inläggetvet nån inte vart det finns nintendo wifi usb connector att köpa jag ska kolla på game men vet ni ett annat stelle så skriv snabbt jag har längtat till det fett länge! :P ;) :kung: :gitarr:
@ cetin: läst regel §1.5 - Överdrivande med smilisar. ? gör det annars
men kolla in någon spelbutik du har i närheten av dig. Jag vet inte vart du bor så jag kan inte veta vilka affärer du har i din närhet, som för mig är närmaste affär med spel cirka 7 mil bort förutom internet då.
↗ till inläggetvet nån inte vart det finns nintendo wifi usb connector att köpa jag ska kolla på game men vet ni ett annat stelle så skriv snabbt jag har längtat till det fett länge! :P ;) :kung: :gitarr:
men kolla på ebgames jag är 100% säker att det finns för dom sa det.
läst regel §1.5 .....
Nu har du fått svar...
Lås tråden
Jag köpte min på nintendo.se
ok tack för svaren och sorry för simlisarna eller hur det stavas