mm vi vet <_<
jag fattar inte en varför han skriver här :lol:
mm vi vet <_<
jag fattar inte en varför han skriver här :lol:
Det är ingen bugg.
det var visst chefens barn... jag var på hans hemsida å där var det bilder lite överallt på fabriken + att han skrev det i "försäljnings" anonsen. <_<
↗ till inläggetDet är ingen bugg.
Och vad är hemsidan??
ingen ide! den är stängd!
men ok!
www.kelpatus.t..zk
minus ..z! (det går inte och skriva t k rakt av!)
Back to topic. <_< Jag har stött på en LITEN bugg på mitt Emerald. När jag skulle breeda en ny Treecko, frågade jag gubben i Day-Care hur mina Pokémon mådde. Han stod inte framför staketet som han brukar göra när hade ett ägg, men när jag pratade med honom, gav han mig ett ägg även om han inte stod framför staketet!
Jag stötte på en Zigzagoon(på Emerald)som rörte på sig men den sa ingenting när den gapa.
Småbuggar...
↗ till inläggetDet där räknas inte som en bugg.. Det där händer typ alla . Det kan bara vara för att spelet sitter löst eller nåt liknande..Jag stötte på en Zigzagoon(på Emerald)som rörte på sig men den sa ingenting när den gapa.
Men det är inte spelet som sitter löst.. Det är bara en liten bugg som Agiyr sa.
iaf, idag mötte jag en skarmory som var shiny (Jippi ^^)
men när jag fångat den så blev den normal igen! :(
otur :P
Jag vet, men jag har iaf en shiny Golbat. :P
DET var tur... ^^
Japp. :P
en gång på mitt pokemon blå i den grottan där man får fossilen å möter massa team rocket så mötte jag en lickitung :blink:
när jag spelade guld i början av spelet så hade jag typ 13pokemon på boxen sen när jag skulle ta ut och använda dom var alla borta :(
Grymt synd...Men sånt får man stå ut med.Själv har jjag inte utsatts för någon bugg,men min kmps golduck på 100 raderades när han skulle klana den.
Jaha... så går det ibland när man försöker fuska.
Men den som försöker fuska får skylla sig själv!! :P