Hoppa till innehåll

Buggar


Gäst Umbreon_Moon
 Dela

Rekommendera inlägg

Själv har jag inga buggar i varken Guld eller Ruby. Inte som jag har upptäckt ivarjefall.  B)

 

som Zebran skrev förut: skriv inte här då!

det är samma musik tror jag. :student: ?

jepp, han är as-grym! han äger ligan.... med scratch! (den tar typ 160 i skada! :cool: )

Redigerat av flygon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 187
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ " m x" osv

 

när jag tog new game var allt ok

post-23468-1153734229_thumb.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu kom jag på ett bugg, men det hände inte för mig utan för min kompis. När han gjorde "Misingo tricket" ;) så börja han möta tränare där med olika pokemon pl lv 100+. DEt ända skumma som hände för mig när jag gjorde "Misingo tricket" var att jag mötta en Snorlax på lv 200 eller nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Umbreon_Moon

det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink:

 

Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ "    m  x" osv

 

när jag tog new game var allt ok

 

 

Bifoga inte bilder i onödan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det var att jag skulle skaffa Umbreon, men när jag utvecklade Eevee (På kvällen, det stod t o m PM på klockan i Littleroot town) så blev det en Espeon, och sen på Morgonen så blev det en Umbreon! :blink:

 

Fast det kvittar för mig, jag fick min Umbreon och jag är nöjd. :P

 

Sjukt?!! men häftigt ^_^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Dark_Zebra

Min kompis gjorde missingotricket (eller hur det stavas) till mitt red och när jag hade advänt allt till slut trodde jag att det var ok, men när jag bytte alla på hundra till crystal hette vaporeon inget och venusaur hette typ "    m  x" osv

 

när jag tog new game var allt ok

 

Du och flygon tjattrar hela tiden om andra verker det som? Redigerat av Dark_Zebra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...